Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بر لزوم قانون‌مداری در تمام حوزه‌ها تاکید کرد و گفت: اعتبار ما از قانون است و با تمام اهرم های قانونی از حقوق مطبوعات دفاع می کنیم.

محمد محمدپور روز دوشنبه در نشست مشترک با مسئولان نمایندگی نشریات سراسری در آذربایجان شرقی اظهار داشت: ترویح فرهنگ قانون مداری و پایبندی به نظم و انضباط اجتماعی در تمام حوزه‌ها به ویژه حوزه‌ رسانه حائز اهمیت است و تبعیت از قانون به نفع‌ همه‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برخی مشکلات حوزه‌ توزیع در آذربایجان شرقی گفت: یکی از دغدغه‌های اساسی ما در حوزه مطبوعات استانی و نمایندگی مطبوعات، سیستم توزیع است که این مشکل باید با ارائه‌ راهکار از سوی اهالی رسانه مرتفع شود و ما نیز آمادگی خود را برای همراهی و کاهش این مشکلات اعلام می‌کنیم.
محمدپور، اصحاب فرهنگ و رسانه‌ استان را توانمند توصیف کرد و افزود: نمایندگی مطبوعات در آذربایجان شرقی در تعامل با مطبوعات استان و با هم‌افزایی و حرکت در کنار هم می‌توانند نقش موثری در تقویت کیفی فضای رسانه‌ای ایفا کنند.
وی بر تبعیت کامل از آئین‌نامه‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نمایندگی مطبوعات سراسری در استان تاکید کرد و گفت: توزیع آگهی در میان نمایندگی مطبوعات کاملا مبتنی بر این آیین‌نامه خواهد بود.
محمدپور از همراهی نهادهای نظارتی برای توزیع و نشر آگهی‌های اغلب دستگاه های دولتی از سال ١٣٩٧ توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: سال گذشته ٢ میلیارد و ٦٠٠ میلیون تومان آگهی بین مطبوعات استانی و نمایندگی‌های مطبوعات کشوری توزیع شد.
وی افزود: این رقم در مقایسه با سال ١٣٩٦ که افزون بر یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان بود افزایش قابل توجهی داشته و انتظار می‌رود این مبلغ در سال جاری رشد خوبی داشته باشد.
محمدپور اظهار امیدواری کرد: تمامی دستگاه ها، شرکت‌ها و موسسه های دولتی یا غیردولتی که از بودجه‌ عمومی استفاده می‌کنند مطابق قانون، آگهی‌های خود را از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع و نشر دهند.
6132/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مديركل فرهنگ و ارشاد آذربايجان شرقي مديران مسئول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی صبح سه‌شنبه در همایش حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه برگزار شد، سپاه را مجموعه‌ای که بر پایه اعتقاد و دین بنا نهاده شده است، عنوان کرد و افزود: بی‌تردی همین ویژگی‌ها و ساختارها باعث شده است تا این مجموعه در همه عرصه‌ها با قدرت وارد میدان شود.

وی با یادآوری اینکه در مجموعه‌ای چون سپاه پاسداران که با مولفه‌های قدرت‌آفرین شکل گرفته، افرادی چون سردار سلیمانی و شهید حججی تربیت یافته‌اند، تصریح کرد: بی‌تردید هر آنچه که بر پایه دین، اعتقاد و عقیده بنا نهاده شده باشد، در همه عرصه‌ها با قدرت وارد شده و انسان‌های ارزشمندی را با معیارهای والای انسانی تربیت خواهد کرد.

این مسوول یکی از نمادهای بارز این قدرت‌مندی را وجود تشکل مردمی بسیج عنوان کرد و یادآور شد: بسیج نماد واقعی یک تفکر و فرهنگ است که بر پایه عقیده بنا نهاده شده و هر جا ورود پیدا کرده، خدمات خود را بدون هیچ چشم‌داشتی انجام داده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه، به برخی از وظایف ذاتی حوزه نمایندگی در سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: حمایت و کمک با سایر مجموعه‌ها، ترویج معارف انقلابی و دینی و نیز تعمیق بصیرت و معرفت از جمله وظایف این حوزه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه این حوزه در سال گذشته با کمک و همکاری هادیان سیاسی، روشنگران و روحانیون اقدام به برگزاری بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی کرده است، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که بتوانیم پرچمی را که امروز در دستان ما قرار دارد را به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت (عج) برسانیم.

کد خبر 6092850

دیگر خبرها

  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان