Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@15:58:21 GMT

ضرورت تأسیس اتاق بازرگانی در شهرضا

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۰۱۸۱

ضرورت تأسیس اتاق بازرگانی در شهرضا

رییس خانه صنعت، معدن و تجرات شهرضا گفت: باتوجه به وجود بیش از سه هزار هکتار منطقه صنعتی در این شهرستان لازم است شعبه ای از اتاق بازرگانی برای تسهیل صدور کارت بازرگانی تأسیس شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، رضا جابری امروز(یکشنبه) در نشست صمیمی استاندار با فعالان صنعتی این شهرستان اظهار کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده به عنوان معضل بزرگی در عرصه تولید مانع توسعه و پیشرفت واحدهای صنعتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر از تولیدکنندگان مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بردرآمد اخذ می‌شود، تصریح کرد: در کشورهای توسعه یافته تنها مالیات بر ارزش افزوده گرفته می شود و تولیدکننده می‌تواند سایر منابع درآمدی خود را صرف توسعه و بهبود واحد صنعتی کند.

رییس خانه صنعت و معدن شهرضا تأکید کرد: متأسفانه قوانین به گونه‌ای تبیین شده است که مدیران میانی و شهرستانی ابتکار عمل را در دست ندارند و تقاضای تولیدکنندگان و صنعت گران در فرایند بروکراسی اداری در مدت زمان طولانی گرفتار می‌شود.

جابری ادامه داد: کاهش قدرت خرید مردم و افزایش هزینه‌های تولید در سالیان اخیر باعث رکود واحدهای صنعتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به وجود بیش از سه هزار هکتار منطقه صنعتی در شهرضا لازم است شعبه‌ای از اتاق بازرگانی برای تسهیل صدور کارت بارزگانی در این شهرستان تأسیس شود.

رییس خانه صنعت و معدن شهرضا با اشاره به مشکلات معدن داران این شهرستان یادآور شد: منطقه صنعتی ترزان فاقد آسفالت مناسب، زیرگذر و آب آشامیدنی بهداشتی لوله کشی است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتاق بازرگاني اصفهان استاندار اصفهان شهرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان