Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:11:55 GMT

حماسه‌سازان سوم خرداد در استان یزد تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۰۳۷۵

حماسه‌سازان سوم خرداد در استان یزد تجلیل می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به برنامه‌های روز سوم خرداد ماه در استان گفت: یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ‌ویژه حماسه ‌سازان سوم خرداد در استان یزد تجلیل می‌شوند. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، احمد ابراهیمی صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد روز ملی مقاومت ایثار و پیروزی با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی استان در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تشکیل شد به برنامه‌های بزرگداشت حماسه سوم خرداد در یزد اشاره کرد و اظهار داشت: عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ‌ویژه حماسه ‌سازان سوم خرداد، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از جمله برنامه‌های روز سوم خرداد ماه در استان یزد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خواستار برگزاری برنامه‌های متنوع توسط دستگاه‌های مختلف استان به مناسبت روز سوم خرداد در یزد شد خاطرنشان کرد: اجرای برنامه به این مناسبت می‌تواند راهی در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه و بالاخص نسل جوان باشد.

اردبیل|همایش گرامیداشت سوم خرداد در اردبیل برگزار می‌شودسمنان| اجرای یک هزار برنامه به مناسبت حماسه سوم خرداد در استان سمنان+فیلمشهرکرد| ویژه برنامه‌های سوم خرداد در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

وی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های ما در سطح جامعه باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد اذعان داشت: بدون شک در این خصوص نقش دستگاه‌های مختلف پررنگ و غیر قابل انکار است.

ابراهیمی روز سوم خرداد ماه را نماد مقاومت قهرمانانه مردم ایران دانست و تصریح کرد: این روز با توجه به اینکه مردم ما با دستان خالی و با عنایت به خدای متعال توانستند در مقابل دشمنان اسلام بایستند به شکلی پیش رفت که در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت و ضبط شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه ما در طول چهل سال گذشته بارها و بارها و در هر شرایطی نشان دادیم که هیچ گاه در مقابل زیاده خواهی و دشمنی‌های زورگویان سرخم نخواهیم آورد تاکید کرد: بدون شک یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس می‌تواند راهی برای گره گشایی شرایط کنونی کشور باشد که توسط دشمن با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله

شامگاه یکشنبه آموزش و پرورش استان زنجان طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال در دبیرستان ماندگار و قدیمی شریعتی واقع در چهارراه سعدی تقدیر و تجلیل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه اظهار داشت: توجه به وزارت آموزش و پرورش باید بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که صاحبان آینده انقلاب همین دانش‌آموزان فعلی هستند.

وی با بیان اینکه باید به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش آنها جدی گرفته شود، گفت: هرچقدر به وزارت آموزش و پرورش بها بدهیم قطعاً در خصوص تربیت نسل جدید موفق خواهیم بود. اگر چه دشمنان در تلاش هستند که نسل جدید را نسبت به آینده ناامید کنند ولی قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای معلم گفت: بنده افتخارم این است که شاگرد شما هستم. شما که یک عمر زندگیتان را در زمینه معلمی گذراندید.

وی گفت: ما همانند شاگرد قدر شما را می‌دانیم و یقین داریم امروز در حضور قرنی از تجربه، صداقت، فداکاری و تلاش مقدس هستیم و تمامی فرهنگ و اخلاق و تدین را مدیون شما اساتید هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود