Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر فلسطین اعلام کرد: احتمال دارد سه ماه آینده سخت‌ترین ماه‌ها برای ما باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت مصراوی، "محمد اشتیه"، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خواهان وحدت داخلی فلسطینیان در رویارویی با چالش‌های پیش‌روی پرونده فلسطینی شد.

دولت آمریکا در هفته‌های آتی برای ارائه طرح صلح خود میان فلسطینیان و اسرائیلی‌ها موسوم به "معامله قرن" به رغم مخالفت فلسطینیان آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتیه خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر وارد مجموعه‌ای از جنگ‌ها شده‌ایم که بخشی از آن بلکه بیشتر آنها به ما تحمیل شده است، چراکه اسرائیل علیه ما جنگ جغرافیایی به راه انداخته و اراضی ما را به صورت روزانه مصادره می‌کند و در اراضی ما بیش از ۱۹۶ شهرک ساخته است که در آنجا ۷۱۱ هزار شهرک نشین زندگی می‌کنند که ۲۴ درصد از کسانی را تشکیل می‌دهند که در کرانه باختری زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اسرائیل همچنین با تمامی تجهیزات و وسایل علیه ما جنگ جمعیتی برای اخراج فلسطینیان از شهر قدس به راه انداخته است به طوری که ۱۱۲ هزار فلسطینی که دارای شناسنامه قدس هستند، پشت دیوار حائل زندگی می‌کنند، اما ما اینجا باقی می‌مانیم و به رغم تلاش‌ها برای تحریف تاریخ و داستان پردازی‌ها، از سرزمین خود نخواهیم رفت.

نخست وزیر فلسطین تصریح کرد: اسرائیل علاوه بر جنگ جغرافیایی و جمعیتی و تخلیه قدس؛ به اراده و خواست آمریکا جنگ مالی و اقتصادی علیه ما به راه انداخته‌ است تا ما مورد باج خواهی قرار بگیریم و این دولت آمریکا و همپیمانش اسرائیل معتقدند که با تحریم‌های اقتصادیشان و اقداماتشان مبنی بر انتقال سفارت واشنگتن به قدس، بستن دفتر سازمان آزادی‌بخش در آمریکا و جنگ مالی‌شان، ما را شکست می‌دهند تا ما را برای پذیرش معامله ننگ تسلیم کنند، اما این امر هرگز تحقق نمی‌یابد.

جارد کوشنر، مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیشتر گفته بود، طرح صلح خاورمیانه معروف به معامله قرن در ماه ژوئن و پس از ماه رمضان رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين محمد آشتیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، «سیمون هریس» (Simon Harris) نخست وزیر ایرلند امروز دوشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بر لزوم به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد.

نخست وزیر ایرلند در این خصوص ادامه داد: ایرلند و اسپانیا خواستار به رسمیت شناختن فلسطین هستند.

«سیمون هریس» در ادامه نوشت: به رسمیت شناختن رسمی فلسطین به عنوان بخشی از اذعان به اینکه راه حل دو دولتی راهی برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه است، مهم به شمار می آید.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه پیشتر اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۵۲ فلسطینی شهید شده و ۹۰ نفر هم زخمی شدند. شمار شهدای جنگ علیه غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۸ هزار و ۱۰۸ نفر رسیده است.

کد خبر 6098679

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه