Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: در سال تحصیلی جدید از فعالیت رانندگان سرویس مدارس که کارت صلاحیت نداشته باشند، به صورت جدی ممانعت می شود.

به گزارش ایرنا، علی عسکر نجفی 24 اردیبهشت در آیین تقدیر از رانندگان برتر و دست‌اندرکاران سرویس مدارس سال تحصیلی 97- 98 شهر شیراز ابراز داشت: رانندگان باید بدانند که نوع رفتار، تعامل آنان با شهروندان، نوع خرید و نوع برخوردها همه آثار تربیتی فراوانی بر دانش‌آموز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و به ویژه سازمان دانش‌آموزی بر استاندارد سازی سرویس مدارس تاکید می کند، عنوان کرد: فناوری‌های نوین ازجمله استفاده از نرم‌افزارهای به روز، زمینه را برای آسایش و آرامش خانواده‌ها فراهم آورده است تا آنان به راحتی بتوانند بر فرایند سرویس دانش‌آموزان نظارت داشته باشند و با آموزش پرورش نیز در ارتباط باشند.
نجفی بیان کرد: آثار نگاه تربیتی به سرویس مدرسه در چند سال اخیر کاملاً مشهود است و آموزش و پرورش با باور به اینکه سرویس مدرسه، در واقع مدرسه ای سیار است، رانندگان سرویس را مربیان سیار این مدارس نامیده‌ است.
وی گفت: خانواده از ارکان همه برنامه های آموزش پرورش است و آرامش آن مهمترین هدف در برنامه‌ریزی‌ها به شمار می رود و همکاری خانواده و آموزش و پرورش اهمیت دارد.

** ملی شدن طرح سرویس مدارس فارس افتخار است
رئیس سازمان دانش آموزی فارس نیز در این برنامه عنوان کرد: ملی‌شدن طرح سرویس مدارس شهر شیراز و اجرای شدن آن در تمام استان‌های کشور افتخاری بزرگ برای فارس است.
محسن کلاری گفت: این موفقیت حاصل تلاش همه ارکان سرویس و مهمتر از همه حاصل نگاه تربیتی به سرویس مدرسه و اطلاق مدرسه سیار به آن است.
وی اضافه کرد: استان فارس با تلاش همه‌جانبه و با همکاری تمام ارکان سرویس، رانندگان، عوامل اجرایی و شرکت های حمل و نقل، طرح سرویس مدرسه را با نگاه تربیتی و به عنوان مدرسه سیار اجرایی کرده است و این طرح در کل کشور اجرایی شده است.
در این آیین بیش از 400 راننده و عوامل اجرایی برتر سرویس مدارس سال تحصیلی 97-98 شهر شیراز تقدیر شدند.
7375 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش سرويس مدارس خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم گفت:تقویت فعالیت‌های پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور اظهار کرد: تقویت پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است.

وی افزود: طرح نماد یا همان نظام مقابله با آسیب‌های اجتماعی در وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌شود و می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم و راه درست همین است.

تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب نظام جامع راهنمایی و مشاوره در وزارت آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون به ازای هر 12 دانش‌آموز یک ساعت خدمات مشاوره در مدارس تصویب شده است، بر این اساس تعداد مراکز مشاوره آموزش و پرورش به 700 مرکز رسیده است که در گذشته 30 مرکز بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدوده ثبت نام در هر مدرسه به صورت شعاعی خواهد بود
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش