Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس با اشاره به برگزاری جلسه غیر علنی مجلس گفت: یکی از مباحث مطروحه در این جلسه اتفاقاتی بود که در امارات رخ داده و به نظر می‌رسد شیطنت اسراییلی‌هاست. نظر نظام هم همان نظری است که وزارت خارجه به عنوان دستگاه رسمی کشور اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه موضوعات هسته‌ای و برجام نیز مطرح و عنوان شد که اروپایی‌ها باید در فاصله‌ ۶۰ روز اقداماتی را انجام دهند. همچنان که تیم وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی نیز پیگیری‌هایی در این زمینه دارند.

نعمتی یادآور شد: نمایندگان همچنین در جلسه غیر علنی عنوان کردند که موضوع سیل زدگان فراموش نشود و طرحی که نمایندگان به این منظور ارائه کرده بودند زودتر آماده و تحویل هیأت رئیسه شود تا هر چه زودتر خدماتی به سیل زدگان ارائه شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس همچنین با اشاره به برگزاری نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه در روزهای گذشته گفت: دولت هم درخواست داشته که نشست مشترک مجلس و دولت برگزار شود که برگزاری این نشست در هفته جاری به دلیل فشردگی کارها میسر نشد و امیدواریم در هفته‌های آینده این نشست را نیز برگزار کنیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جلسه علنی وزارت خارجه سیل قوه قضائیه دولت امارات بهروز نعمتی حوادث اخیر شیطنت اسرائیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرده است که این گروه در نشستی با هیأت ترکمنستانی روی موضوعات مختلف اقتصادی و تجارتی گفت‌وگو کرده‌ است.

این وزارت روز جمعه، ۷ ثور از برگزاری این نشست خبر داده و گفته است در این نشست بر روی ایجاد مرکز بزرگ و مشترک لوژستیکی در تورغندی و توافق‌نامه ترانزیتی سه‌جانبه میان طالبان، ترکمنستان و قزاقستان گفت‌وگو شده است.

وزارت تجارت طالبان همچنان گفته است که در این نشست بر افزایش صادرات سنگ‌های معدنی افغانستان از جمله مرمر، آهک و سمنت تاکید صورت گرفت.

انکشاف خط‌آهن افغانستان، تسهیل انتقال نفت و گاز، رفع قرنطینه بر کالاهای صادراتی افغانستان و توسعه روابط بانکی از دیگر محورهای بحث هیأت‌های دو طرف عنوان شده است.

دو طرف همچنان بر سر برگزاری نشست سه‌جانبه میان افغانستان، قزاقستان و ترکمنستان توافق کرده‌اند.

هیأتی از ترکمنستان به ریاست محمدخان چاقییف، رییس اداره ترانسپورت و ارتباطات کابینه ترکمنستان سه روز پیش به کابل آمد و طی این سفر با مقام‌های مختلف طالبان در کابل دیدار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری