Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: سفره افطاری ساده در ایام ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان برای روزه‌داران برپا می‌شود. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برپایی افطاری ساده در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح افطاری ساده در جوار بقاع متبرکه استان با کمک هیئت امنای مساجد و امامزادگان و خیّرین استان در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بااشاره به اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان افزود: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در 31 بقعه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برنامه جزءخوانی قرآن کریم هر روزه در ساعات مختلف بعد از نماز صبح، قبل از نماز ظهر، بعد از نماز ظهر و عصر، قبل از نماز مغرب و بعد از نماز مغرب و عشاء در سطح امامزادگان استان برگزار می‌شود.

امیری خاطرنشان کرد: حدود 25 مبلّغ از حوزه قم به بقاع متبرکه استان، پایگاه‌ها و خیمه‌های معرفت ودر جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی اعزام شدند.

20 ایستگاه اطعام افطاری ساده در سطح اهواز برپا می‌شودافطاری ساده در مناطق پرتردد شهر اردبیل توزیع می‌شودپویش همگانی "افطاری ساده" برای مناطق سیل‌زده کشور وی تصریح کرد: مبلّغان اعزام شده به استان در ایام رحلت حضرت خدیجه کبری(س)، ولادت امام حسن مجتبی (ع)، ایام شب قدر و شهادت امیرالمومنین علی (ع) سخنرانی ویژه خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین برنامه دعا و مناجات خوانی و برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه استان طی این ایام مبارک برگزار می‌شود.

امیری با بیان اینکه برنامه مسابقات قرآنی در سطح استان و شهرستان‌ها در این ایام برگزار می‌شود، گفت: مهلت ثبت نام در مسابقات قرآنی حفظ و قرائت قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در مسابقات قرآنی می‌توانند با مراجعه به ادارات اوقاف در سطح استان، اقدام به ثبت نام نموده و در این مسابقات شرکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمک‌های مردمی جهت کمک سیل زدگان اضافه کرد: اقلام ضروری اعم از خوراک، پوشاک، پتو و وسایل مورد نیاز برای زندگی در بقاع متبرکه استان با همکاری و مشارکت مردم استان جمع‌آوری و امروز به مناطق سیل‌زده استان‌های مجاور ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41350/P1494/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری