Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور پس از بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت در نشستی با مدیران پیشگامان صنعت سبز ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته به اهمیت تولید محصولات بومی اشاره کرد و از آمادگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای همکاری و سرمایه گذاری ساخت خط تولید کاغذ از سنگ در استان یزد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: باید از ظرفیت‌های موجود در راستای رونق تولید و اشتغال به نحو مطلوب و بهینه استفاده نمود.

 کارآفرینی اجتماعی در یزد  پیشینه دیرینه دارد

امیر حسین رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان یزد با بیان اینکه کارآفرینی اجتماعی در یزد به دلیل تمدن کاریزی یزدی‌ها پیشینه دیرینه دارد، گفت: گروه تعاونی پیشگامان با تکیه بر اعتماد مردم و قانون تعاون اکوسیستمی از امور زیربنایی را ایجاد کرده و در حال حاضر به نسل جدید فعالیت‌های خود ورود کرده است.

وی با برشمردن فعالیت‌های عمده و دانش بنیان گروه تعاونی پیشگامان به بیان توضیحاتی از روند شکل گیری و فعالیت استارتاپ‌های بازرگام و گام پلاس پرداخت.

انتهای پیام/ی

سرمایه گذاری معاونت علمی ریاست جمهوری برای ساخت خط بومی تولید کاغذ از سنگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون علمی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمزه کازرونی مدیرعامل شرکت دانش بنیان فعال درزمینه تولید مواد نانو ساختار و  مستقر در پارک فناوری پردیس در خصوص فعالیت‌های این شرکت توضیح داد: حوزه فعالیت این شرکت در تولید کاتالیست‌ها و مواد نانوساختار است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. مأموریت شرکت، ورود در فناوری‌های سطح بالا در نانوفناوری است.

وی افزود: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در این شرکت دانش‌بنیان در اختیار چند شرکت محدود در جهان بوده که توسط متخصصان این شرکت بومی سازی شده است.

کازرونی نمونه‌هایی آورد و گفت: به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست‌های ریفرمینگ نفتا فعالیت داشته است که در تولید بنزین کاربرد دارد.

کازرونی ادامه داد: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت می‌باشد و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، در پایان از تولید لیسانس بر اساس فناوری ODH خبر داد و گفت: این لیسانس برای اولین بار در دنیا توسط این شرکت ایجاد شده و برنامه ریزی جهت توسعه فناوری آن در مقیاس صنعتی در حال اجرا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • رشد ۱۰۰ درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات «وعده صادق»
  • رشد صد درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات وعده صادق
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد