Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:52:29 GMT

اردوی تیم ملی فوتبال جوانان در اهواز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۶۱۱۳

اردوی تیم ملی فوتبال جوانان در اهواز آغاز شد

اهواز - ایرنا - رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران از روز سه شنبه در مجموعه ورزشی ملی حفاری اهواز آغاز شد.

عبدالکاظم طالقانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این اردو با حضور 33 بازیکن به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
وی گفت: در این اردو برنامه های تدارکاتی انجام، و یک مسابقه دوستانه با تیم منتخب خوزستان برگزار خواهد شد و پس از آن نفرات منتخب برای حضور در اردوی پایانی، پیش از اعزام به مسابقات سن پترزبورگ روسیه انتخاب و معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات فوتبال خوزستان افزود: تیم ملی فوتبال جوانان روز 13 خرداد با حضور 20 بازیکن راهی تورنمنت روسیه می شوند که امیدواریم عملکرد قابل قبولی داشته باشد.
به گزارش ایرنا اسامی 33 بازیکن تیم ملی جوانان برای حضور در این اردوی آماده سازی به شرح ذیل است: حامد بخشی، علیرضا اسدآبادی، محمدرضا باقری، علیرضا رستمی جو، حسین زواری، علی زارع، علی بابایی، حسین نخودکار، علی تاری، رضا رجبی و محمدعلی خمس آبادی (تهران) علیرضا میش مست، یاسین سلمانی و محمدرضا عسگری (اصفهان) حسین شاوردی، احمدرضا جلالی، علیرضا باویه، حسین بیژنی، پیمان مطیری، یاسین کمالیان، دانیال سعدی، قاسم جمشیدی، سید رضا موسویان و محمد پونده نژاد (خوزستان) آریا برزگر (فارس)، علیرضا دهقان (بوشهر) علی اصغر صادقی نسب (کرمان) محمدجواد ویسی (کرمانشاه)مهدی هاشمی نژاد، محمدرضا محرمی و مهرشاد یزدانی سنگده (گیلان)، دانیال آذرپیرا (کهکیلویه و بویراحمد) پرهام جوادی (مازندران).
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اردوي تيم ملي فوتبال جوانان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمال، شرق و ارتفاعات خوزستان و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق خوزستان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: همچنین از روز یکشنبه تا سه‌شنبه احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری اظهار کرد: تا روز یکشنبه روند افزایش دما در خوزستان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در همین مدت نیز دمای هوای اهواز به حداکثر ۳۸.۳ و حداقل ۲۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6089013

دیگر خبرها

  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)