Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سفیر استرالیا در ایران گفت: رویکرد ارائه خدمات به مهاجران خارجی در استان سمنان مورد تائید جامعه بین‌المللی است. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آنا امدو، معاون سفیر استرالیا در ایران و هیئت کارشناسان امور پناهندگان نروژ (NRC) در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار داشت: فراهم آوردن امکانات خدمات‌رسانی به پناهندگان کاری بسیار دشوار است که بر عهده نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داده‌شده است و این امر برای جوامع بین‌المللی امروز قابل‌درک و شناخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتمادی دوجانبه بین حامیان مالی اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد بین‌المللی و دولت جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که این اعتماد قابل‌تقدیر و بسیار خوب است.

سروده عصمتی برای مهاجران افغانستانی: «ما دو تن شاخه‌های یک بیدیم»واکنش‌ مردم در اعتراض به عراقچی و حمایت از مهاجران افغانستانی+تصاویرعراقچی: اروپایی‌ها باید به مسئولیت خود در قبال مهاجران افغانی عمل کنند

معاون سفیر استرالیا در ایران عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی و محوری ارائه خدمات آموزشی به پناهندگان است که می‌شود در کنار آن اقدامات بزرگ و قابل‌توجهی را نیز انجام داد.

امدو با اشاره به رویکرد اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان در خدمت‌رسانی به مهاجران گفت: این رویکرد مورد تائید جامعه بین‌المللی است.

وی گفت: این امر نتیجه ارائه خدمات مختلف و به‌ویژه عملکردهای آموزشی بسیار مطلوب، رویکرد جدید و اقدامات بسیار خوب این اداره کل بوده است.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گروسی» به ایران می‌آید

«بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

او  افزود: در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است