Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن تفقدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این فراخوان ۱۱ رشته تحقیقاتی و با حمایت مالی این معاونت منتشر شده است و داوطلبان واجد شرایط تا ۲۳ خرداد برای ثبت نام فرصت دارند.


وی ادامه داد: فیزیولوژی و فارماکولوِژی، گیاهان داروئی، التهاب و سم شناسی، سرطان، تشخیص‌های مولکولی و بیوشیمیایی و درمان‌های نوین بخشی از رشته‌های تحقیقاتی این فراخوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: داشتن مدرک دکتری تخصصی مورد قبول وزارت بهداشت یا وزارت علوم، که بیش از یکسال از تاریخ اتمام تعهدات قانونی و یا سه سال از تاریخ اخذ مدرک نگذشته باشد، داشتن حداقل سه مقاله علمی پژوهشی نمایه شده در آی اس آی بعد از تاریخ شروع به تحصیل بخشی از شرایط پذیرش داوطلبان است.



تفقدی افزود: دوره پسادکتری دوره‌ای پژوهشی یک تا دو ساله است که برای متقاضی امکان فعالیت تحقیقاتی در حوزه تخصصی وی ایجاد می‌شود.


انتهای پیام//م. م     23 خرداد آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان پسادکترای علوم پزشکی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند.

هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.

وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.

هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228465 برچسب‌ها کنکور سراسری

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند