Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار قم گفت: باید جزئیات قیمت‌ها مشخص شود و اینکه قصاب درزمینهٔ گوشت چه مقدار سود می‌برد تا قصابان سود معقول از مشتری دریافت کنند. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه تنظیم بازار که در سالن جلسات معاونت امور اقتصادی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: درزمینهٔ گوشت این موضوع باید مدنظر باشد که قصاب چه مقدار سود می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید جزئیات قیمت‌ها مشخص شود و اینکه قصاب درزمینهٔ گوشت چه مقدار سود می‌برد روشن شود تا قصابان سود معقول از مشتری دریافت کنند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار قم تصریح کرد: باید هماهنگی‌های لازم برای ورود کالاو اجناس انجام شود و نباید وظیفه خود را بر عهده دیگران بیندازیم.

غضنفری ادامه داد: باید هرکسی درزمینهٔ وظایف محول شده به‌خوبی اقدام کرده تا مشکلات رفع شود،همه وظایف دستگاه‌ها را نباید مصوب کارگروه کنیم چون دستگاه‌ها دارای اختیارات هستند.

وی بابیان اینکه نباید از ظرفیت بخش خصوصی غافل شد، گفت: آخرین شیوه ما این است که بگوییم از ظرفیت منابع دولتی استفاده می‌کنیم و باید از ظرفیت‌های دیگر استفاده کرد.

7.5 تن گوشت گرم قزاقستانی برای تنظیم بازار بین قصابان اهواز توزیع شدقیمت گوشت در قصابی‌ها 5 هزار تومان کاهش یافتورود اولین محموله گوشت گرم به یاسوج؛ قصابان به آخر خط رسیدند

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار قم بیان کرد: ظرفیت استان در حوزه حمل‌ونقل بررسی شود و هنگامی‌که نیاز در استان است باید نسبت به حمایت از تولیدکننده اقدام شود.

غضنفری عنوان کرد: وقتی از فعالان حوزه حمل‌ونقل حمایت می‌شود از آن‌ها انتظار داریم که آن‌ها به کمک ما بیایند و درزمینهٔ حمل‌ونقل نهادهای دامی و محصولات استان کمک کنند.

مرتضی حیدری فرماندار قم نیز در این جلسه گفت:شن و ماسه و دیگر مصالح باید با توجه به قانون آنالیز محصول قیمت‌گذاری شود و ابتدا باید قیمت به کارگروه مربوطه ارائه شود و قیمت مصوب شود.

وی خاطرنشان کرد:برخی کارگاه‌ها قوانین بیمه و کار را رعایت نمی‌کنند و هنگامی‌که از آن‌ها شکایت می‌شود نسبت به مشکلاتی که دارند رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت گوشت بوقلمون از سوی این سازمان به شرح زیر است:
هر کیلوگرم بازو ۸۹ هزار تومان

هرکیلوگرم بال (بدون نوک بال) ۶۵ هزار تومان

هربسته پای بوقلمون پاک شده بدون ناخن ۸۰۰ گرم ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان

هربسته جگر تازه پاک شده ۴۰۰ گرمی ۵۶ هزار تومان

هر کیلوگرم گوشت چرخکرده ۱۸۹ هزار تومان

هر بسته دل پاک شده ۴۰۰ گرمی ۵۶ هزار تومان

هر کیلوگرم ران با پوست و استخوان (با استخوان کمر) ۱۴۸ هزار تومان

هر کیلوگرم ساق با پوست ۱۲۵ هزار توماهربسته سنگدان پاک شده ۴۰۰ گرمی ۵۹ هزار تومان

هرکیلوگرم سینه بدون گردن با بال پوست و استخوان ۱۴۳ هزار تومان

هرکیلوگرم سینه با بال، گردن، پوست و استخوان ۱۳۰ هزار تومان

هرکیلوگرم فیله ۲۱۰ هزار تومان

هرکیلوگرم گردن بدون پوست ۹۲ هزار تومان

هرکیلوگرم لاشه کامل یا شقه (برش عمودی لاشه) لاشه بالای ۱۵ کیلوگرم ۱۰۶ هزار تومان

هرکیلوگرم مغز ران بی پوست و استخوان ۲۱۰ هزار تومان

هرکیلوگرم نیم شقه ران، ران با ساق، ران، کعب ران، استخوان پشت و دمبالچه (فله) ۱۰۹ هزار تومان

هرکیلوگرم نیم شقه سینه، سینه با بال، با گردن، با پوست و استخوان (فله) ۱۰۶ هزار و ۴۰۰ تومان

کد خبر 6089694 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳