Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران طی ۴ دهه گذشته خدمات مختلفی در زمینه مسائل آموزشی، بهداشتی، خدماتی و ... در اختیار مهاجرین قرار داده است. از سوی دیگر مهاجرین به دلیل جنایت‌ها و خیانت‌های غربی‌ها مجبور شده‌اند مهاجرت کنند بنابراین تاوان این آوارگی را باید اروپایی‌ها بدهند. ما این خدمات را در گذشته داده‌ایم و در آینده هم خواهیم داد لذا در سیاست ایران تغییری حاصل نشده است اما حرف آقای عراقچی این بود که اروپایی‌ها و جنایات آنها موجب این حوادث شده است لذا باید آنها تاوانش را بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز : سید حسین نقوی حسینی نماینده اصولگرای ورامین نیز درباره صحبت های عراقچی می‌گوید: صحبت‌های عراقچی اصلا به معنای این نیست که بگوییم مهاجرین از ایران بروند چهل سال است که خدمات داده‌ایم و خیلی از آنها هویت ایرانی پیدا کرده ‌اند. بنابراین در این سیاست تغییری حاصل نشده است اما اینکه غربی‌ها باید تاوان عملکرد خود را بدهند این امری درست است. البته باید گفت بیان عراقچی در اظهار نظر اولیه درست نبود اما قطعا قصد و نیتش این نبود.
او ادامه می‌دهد: ما همچنان میزبان مهاجرین افغان هستیم و خدمات آنها در فاطمیون و جنگ با داعش را فراموش نمی‌کنیم حمایت و کمک‌شان می‌کنیم و قانون اعطای تابعیت به فرزندان مادران ایرانی و پدران خارجی که در مجلس تصویب شد در راستای تعیین تکلیف فرزندان این مهاجرین هستند لذا همراهی و همکاری ایران ادامه پیدا خواهد کرد.
خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نقوی حسینی مهاجرین اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،اظهارکرد: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شد که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد