Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:47:17 GMT

توسعه تیران و کرون به همکاری دانشگاه ها نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۰۸۴۴

توسعه تیران و کرون به همکاری دانشگاه ها نیاز دارد

اصفهان- ایرنا- فرماندار تیران و کرون گفت : توسعه و تحقق چشم انداز اقتصادی و اجتماعی این شهرستان به همکاری علمی دانشگاه ها نیاز دارد.

مجید حججی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سه دانشگاه شهرستان با آموزش ارائه رشته های دانشگاهی بر اساس برنامه توسعه منطقه نیاز علمی این حوزه را تامین کنند.
وی بیان کرد: صنایع پاک، گردشگری و کشاورزی از مهمترین ظرفیت های این شهرستان و رونق تولید و توسعه اقتصادی بر محور این سه عرصه تعریف شده که اگر رشته های آموزشی در مدارس و دانشگاه ها در همین راستا باشد هماهنگی علمی و فعالیت های عملی بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که تدریس علوم مرتبط با کشاورزی، صنایع تبدیلی و تعذیه و رشته های گردشگری و جهانگردی در دانشگاه ها فرصت های این شهرستان را ارتقا می دهد، تصریح کرد: فعالیت های علمی به کیفیت بخشی عملکرد در این 2 بخش کمک می کند.
فرماندار تیران و کرون ادامه داد: راه اندازی هنرستان کشاورزی یکی از برنامه های علمی و آموزشی شهرستان برای تقویت حوزه کشاورزی است تا این که دانش آموزان با تحصیل در این رشته ها از قابلیت های منطقه برای ایجاد شغل استفاده کنند.
وی اضافه کرد: نباید جدایی بین مراکز علمی و ادارات شهرستان ایجاد شود بلکه پیوند بین برنامه دستگاه های اجرایی و دانشگاهی حلقه های مفقود را تکمیل و تحصیل و کسب دانش نیروی انسانی را هدفمند و در عرصه اجرا روش های نوین علمی بکار گرفته می شود.
حججی خاطرنشان کرد: نشست های مشترک بین استادان و دانشجویان با ادارات دولتی به کیفیت بخشی در خدمات و رفع چالش های اجرایی کمک می کند.
تیران و کرون با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار گرفته و دارای سه دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی و علمی و کاربردی است.
7131/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد توسعه تيران دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم

؛سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.

وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران