Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@06:17:43 GMT

حادثه رانندگی با یک کشته و 5 مصدوم در شهرستان میاندورود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۱۱۶۴

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"مسعود تقدیسی لاریجانی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی وقوع حادثه رانندگی در محور ورکلای شهرستان "میاندورود"، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی "گهرباران" به محل حادثه اعزام شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران،افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک خودروی چری با یک سواری پراید با 6 سرنشین شامل 4 زن، یک مرد و یک کودک به وقوع پیوست، خودروی پراید از مسیر خود منحرف و به داخل کانال آب کنار جاده سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ تقدیسی، تصریح کرد: تمامی سرنشینان خودروی پراید مجروح و با حضور عوامل امداد و نجات جاده ای به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به این که یکی از سرنشینان خودروی پراید به علت شدت جراحات و صدمات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت، خاطر نشان کرد: علت نامه این حادثه ها توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان اینکه تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله‌ بین مرگ و زندگی یا نقص عضو و سلامتی است، پایبندی، قانون مداری، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی مردم با پلیس را از مهمترین راه های کاهش تصادفات و حوادث رانندگی برشمرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان فرماندهی انتظامی استان قانون مرگ حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد

به گزارش صدای ایران،عارف شرهانی، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت