Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین بیان کرد: ۲۰۰ هزار خانوار از مجموع ۴۰۰ هزار خانوار استان قزوین با مجموعه کمیته امداد در مسائل حمایتی مددجویان همکاری دارند. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

مجید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در قزوین اظهار داشت: درحال حاضر در قزوین 150 هزار خانواده مشترک صندوق های صدقات و 20 هزار حامی ایتام و تعدادی در طرح های محسنین هستند که کمیته امداد امام خمینی(ره) همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 29 هزار خانواده عزیز قزوینی ولی نعمتان ما در مجموعه کمیته امداد هستند و با مصوبات جدیدی که در این خصوص انجام شده است، جدیدا 9 هزار خانوار به این تعداد اضافه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین 7 هزار و 700 خانوار در طرح های تک خدمتی، چند خدمتی و حمایت های موردی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین هستند.

مومنی اظهار داشت:کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان قزوین و در کشور در کنار حمایت های مادی از جامعه هدف خود به دنبال برنامه های فرهنگی و رسیدن به تعالی روح در خانواده های تحت پوشش خود نیز بوده است و از این رو رسیدن به اشتغالزایی، خودکفایی و رهایی از فقر ذهنی از مهم ترین برنامه های اجرایی ماست.

وی گفت: در سال گذشته 3 هزار و 200 فرصت شغلی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد ایجاد شده است و در مجموع بیش از 13 هزار فرصت شغلی برای خانواده های ولی نعمتان ما در قزوین ایجاد شده است.

همکاری سپاه و کمیته امداد آذربایجان غربی 500 مددجو را صاحبخانه می‌کند116 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد گیلان کمک معیشتی دریافت کردندمددجویان کمیته امداد سلماس از مستمری‌بگیری تا راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان افزود: ایجاد اشتغال نخستین گام در جهت رشد و رهایی از احساس نیازمندی در خانواده های تحت پوشش است و بر همین اساس تلاش کردیم تا با حمایت های انجام شده هر ساله تعداد بیشتری از خانوارها بتوانند طعم خودکفایی و اشتغالزایی را بچشند.

مومنی گفت: مسئله دیگر مورد تاکید و نیاز جامعه هدف ما بحث مسکن است که بر همین اساس سال گذشته با اعتباری 11 میلیارد تومانی 425 مسکن برای خانواده تحت پوشش خریداری و اهدا شد.

وی همچنین با اشاره به طرح اکرام ایتام در قزوین تصریح کرد: 1هزار و 617 نفر از ایتام تحت حمایت های کمیته امداد و حامیان ما قرار دارند و با کمک مردم عزیز سرانه پرداختی به ایتام برای هر فرد به حداقل 480 هزار تومان رسیده است.

مدیرکل  کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین خاطرنشان کرد: 3 هزار و 200 دانش آموز و 400دانشجو در استان تحت حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

انتهای پیام/ن

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است