Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:48:03 GMT

برخورد قاطع با کارشکنان حوزه تولید

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۲۰۸۲

برخورد قاطع با کارشکنان حوزه تولید

رئیس کل دادگستری استان لرستان خواستار برخورد قاطع با کارشکنان حوزه تولید استان شد.

به گزارش ایسنا، جعفر بدری در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: در سال‌های گذشته این ستاد به دنبال رفع مشکلات فعالان اقتصادی استان بوده و تا حدی به بازگشت واحدهای غیرفعال به تولید کمک کرده است.

وی ادامه داد: برخی از مسائل برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان به سیاست‌های کلان کشوری و دستگاه‌های اجرایی بر می‌گردد و این قضایا رفع مشکلات این واحدها را با چالش مواجه کرده است ولی ما وظیفه داریم که این مشکلات را مدیریت و تا حدودی حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدری در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه اخیراً در استان کارشکنی‌هایی برای فعالیت فعالان اقتصادی و پشتیبانان فعالیت‌های اقتصادی انجام می‌گیرد، افزود: در حال حاضر وقت فشار بر واحدهای تولیدی نیست بلکه باید به آنها کمک کنیم که سرپا بایستند.

رئیس کل دادگستری لرستان اضافه کرد: بعضی اقدامات مسئولان اجرایی را مصداق بارز اخلال در امنیت می‌دانم و اگر لازم باشد برای آنها پرونده تشکیل می‌دهیم.

وی افزود: با کسی که بخواهد مردم را تحریک یا فضای دروغین ایجاد و در فضای تبلیغات رسانه‌ای کاری کند که فعالیت واحدهای تولیدی مختل شود، برخورد خواهیم کرد.

بدری یادآور شد: اگر کسی در کار کسانی که از بخش تولید حمایت و پشتیبانی می‌کنند اخلال ایجاد کند برخورد خواهیم کرد. اینکه به واسطه مسائل سیاسی کسی بیاید فضاسازی کند درست نیست.

بدری یادآور شد: وقتی می‌بینید استان این همه مشکل اقتصادی دارد و جوان‌ها مهاجرت می‌کنند، باید کمک کرد کارها رونق بگیرد نه اینکه کارشکنی کنید.
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان لرستان سال رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس