Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@20:40:14 GMT

فتح‌الله‌زاده: تاج تحریم را شکست

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۲۱۷۸

فتح‌الله‌زاده: تاج تحریم را شکست

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: در این شرایط که تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه ما به وجود آمد، آقای تاج تحریم را شکست و کار بسیار بزرگ و عاقلانه‌ای انجام داد.

به گزارش مشرق، علی فتح الله زاده در خصوص مباحث منتشره پیرامون حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران اظهار داشت: من از سال‌های دور فوتبال بلژیک را به واسطه اینکه چند بازیکن استقلال به لیگ این کشور رفتند می‌شناسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که بلژیک در سال‌های اخیر رشد و ترقی خوبی داشت و این به واسطه سبک و فلسفه‌ای بود که توسط مربیان بلژیکی به پیکره فوتبال این کشور تزریق شد.

بیشتر بخوانید:

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران شد

وی ادامه داد: امروز به روشنی می‌توانیم بگوییم که بلژیک یکی از کشورهایی است که در سطح بالای اروپا و مدرن جهان گام بر می‌دارد. اینکه بلژیک در جام جهانی سوم می‌شود اتفاق کوچکی نیست. آنجا غول‌های فوتبال جهان حضور داشتند و فکر می‌کنم اگر بلژیک یک مقدار شانس داشت می‌توانست به فینال هم برود.

فتح الله زاده تصریح کرد: بدون شک اگر بتوانیم از حضور مربیان با ارزشی مثل ویلموتس استفاده کنیم قطعاً به فوتبال کشورمان کمک زیادی می‌شود. در این شرایط که تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ما به وجود آمده است، واقعیت این است که آقای تاج تحریم را شکست و کار بسیار بزرگ و عاقلانه ای انجام داد. در واقع فوتبال با جذب برندهای بزرگ رسالت خود را در قبال جامعه انجام داده است.

مدیرعامل پیشین استقلال با اشاره به دیدار شب گذشته خود با رییس فدراسیون فوتبال در ضیافت افطاری پیشکسوتان آبی عنوان کرد: رابطه دوستی نزدیک ما با آقای تاج به سال‌های دور باز می‌گردد. این ارتباط از گذشته تا به امروز امتداد داشته است و دیشب هم درباره مباحث مختلف صحبت کردیم.

وی خاطرنشان ساخت: از ایشان بابت زحماتی که در این سال‌ها برای ارتقا فوتبال کشیدند تشکر می‌کنم. من می دانم او برای مدیریت فوتبال و برای مثال همین داستان کیروش چقدر زمان گذشت و از خودگذشتگی کرد و دیدیم که سال گذشته همین موقع‌ها بود که دچار کسالت شد.

فتح الله زاده درباره انتشار برخی کمپین‌ها در فضای مجازی پیرامون بازی روز پنجشنبه استقلال مقابل سپیدرود رشت گفت: اینکه هوادار اعتراض کند طبیعی است. به هر حال فوتبال است و شور و حالش و طبعاً فرهاد هم پس از بازی با صنعت نفت صحبت کرد و خود بنده هم صحبت کردم. اما اینکه بخواهیم جنجالی به اسم فرهاد درست کنیم و از شهرتش سو استفاده کنیم درست نیست و کسی چنین حقی ندارد که از چهره و نام مجیدی سو استفاده کند. با این کمپین‌ها قطعاً کمکی به استقلال و فرهاد مجیدی نمی‌شود و او هم قطعاً چنین علاقه‌ای ندارد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: این دسته بندی‌های اینگونه فوتبال را به حاشیه می‌برد. امیدوارم بازی آخر را فقط به فکر این باشیم که تیم تشویق شود و لیگ را با خاطره خوشی به پایان ببریم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز بندر فجیره استقلال تحریم ایران تیم ملی ایران سرمربی فتح الله زاده فدراسیون فوتبال فرهاد مجیدی فوتبال لیگ برتر مارک ویلموتس مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی پس از شکست ۲-۰ مقابل بایر لورکوزن، برای رسیدن به دومین فینال متوالی در لیگ اروپا کار بسیار سختی دارد، چرا که تیم ژابی آلونسو با بغل پای فلورین ویرتز و شوت آتشین رابرت آندریش به فینال نزدیک شده است. دنیله ده‌روسی در صحبت‌هایش پس از پایان بازی، از شکست امشب تیمش ابراز ناراحتی و از عملکرد لورکوزن تمجید کرد.

شکست ۲-۰؟
ما مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم. هر بار که آنها پیش بیفتند کار برای حریف سخت می‌شود و امشب آن اتفاق رخ داد. ما بعد از گل خیلی هجومی‌تر شدیم و سعی کردیم به بازی برگردیم، چند موقعیت خوب هم ایجاد کردیم اما برای رسیدن به گل کافی نبود.

اشتباه کارسدروپ روی گل اول؟
در بازی‌های گذشته هر موقع ما گل زده‌ایم در ادامه هم بازی به نفع ما پیش رفته اما امشب با آن اشتباه کار برای ما سخت شد. بازیکن را نباید سرزنش کرد چون این فوتبال است و پیش می‌آید. از اینکه بدشانس بودیم و روی چنین حادثه‌ای گل خوردیم ناراحتم.

عملکرد حریف؟
آنها از ما بهتر بودند. چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است، آنها بوندسلیگا را بردند و نه‌تنها کیفیت فنی بالایی دارند، بلکه از قدرت بدنی و استقامت بالایی هم برخوردارند.

چند موقعیت خوب که از دست دادید؟
این فوتبال است. شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی رخ می‌دهد. ممکن است در بازی برگشت توپ‌های آنها به تیر برخورد کند و ما گل بزنیم.

بازی برگشت؟
ما هنوز امید داریم. اگر آنها می‌توانند در خانه ما ۲ گل بزنند پس ما هم می‌توانیم. ما در یک هفته زمانی که داریم برای همه چیز را بررسی می‌کنیم که با بهترین فرم مقابل آنها قرار بگیریم.

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله تحریم کرد
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • بیک زاده: در سال 91 از استقلال نزدیک به 1 میلیون دلار گرفتم / فیلم
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!