Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسفالت ها و خیابان های شهر بوشهر در شان مرکز استان نیست و مسئولین مربوط باید پیگیر حل این گونه مشکلات باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس: اگر در خیابانهای شهر بوشهر روزانه تردد داشته باشیم با چاله چوله هایی مواجهه خواهیم شد که موجب ناراحتی شهروندان در حوزه حمل نقل شده است.

وجود چاله ها و برآمدگی ها که در برخی از خیابان های بوشهر وجود دارد خسارت های جمله مالی و جانی بسیار زیادی داشته است که برای اثبات آن می توان به شلوغی تعمیرگاه های سطح شهر مراجعه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جور آسفالت ها و خیابان ها در شان مرکز استان نیست و مسئولین شهری و عمرانی استان باید نسبت به رفع مشکلات اقدام جدی و برنامه ریزی مدونی داشته باشند.

ابراهیم احمدی  یکی از رانندگان تاکسی در گفت و گو با سپاس با بیان اینکه روزانه حداقل 15 ساعت در خیابانهای شهر برای کسب روزی حلال حضور دارم، گفت: برای خود و شهرم تأسف می‌خورم که چرا ما نباید یک خیابان سالم نداشته باشیم و این امر باعث می‌شود که خسارات زیادی به وسایل نقلیه مردم وارد شود.

این راننده تاکسی اظهار کرد: وضعیت نا مطلوب آسفالت خیابان‌ها با عث می شود سالانه دو سه بار به غیر از خسارات دیگری که به خودرو وارد می شود به تعمیرگاه های جلوبندی و مکانیک مراجعه کنم،  در حالی است که در صورت وضعیت مطلوب خیابان‌ها شاید هر چند سال یک بار برای تنظیم جلوبندی  مراجعه کنم.

این راننده تاکسی افزود: تعداد این چاله ها در خیابان های شهر ایقدر زیاد است که وقتی در حال رانندگی هستم احساس می کنم در جاده دورترین و محروم ترین روستا در کوهستان قرار دارم و اصلا احساس نمی کنم در مرکز استان رفت و آمد می کنم.

وی خطاب به مسئولین شهر خاطرنشان کرد: از مسئولین انتظار می رود که مشکلات حداقلی شهر را رفع کنند تا کمترین خسارت به راننده گان تاکسی وارد شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ عبور صحیح از خیابان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ استفاده صحيح از قوانين راهنمایی و رانندگی در جوامع امروزی ما که هر روز به تعداد خودروها در خیابان افزوده می شود نیاز به آموزش و آگاهی بخشی بیشتر بخصوص برای کودکان دارد تا با رعايت قوانین حادثه ای رخ ندهد، یکی از قوانين رد از چراغ راهنمایی و رانندگی و خط عابر پیاده است.

مردم چقدر این قوانین را رعایت می کنند و به آن احترام می‌گذارند.

{$sepehr_media_11036817_600_350 }

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد