Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد سرپرست سرکلانتری چهارم اظهار کرد: ساعت ۶ عصر هفدهم ماه جاری ماموران گشت عملیات کلانتری ۱۲۷ نارمک در حال گشت زنی در محدوده خیابان افشاری بودند که به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و مدتی آن‌ها را تحت نظر گرفتند.

سرپرست سرکلانتری چهارم با بیان اینکه ماموران برای بررسی موضوع، خیلی سریع موتورسیکلت متهمان توقیف و هر ۲ موتورسوار مورد بازجویی قرار گرفتند، عنوان کرد: متهمان که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌دادند، برای بررسی موضوع به کلانتری منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی سوابق این دو پسر جوان، مشخص شد آن‌ها از سابقه داران سرقت از نوع کش روی و گوشی قاپی هستند و اعتیاد شدیدی نیز به موادمخدر از نوع شیشه دارند که تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه تری شد و در تحقیقات انجام شد و هر ۲ متهم به موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند که گوشی‌های سرقتی را به مالخر که مغازه ساعت سازی دارد، در همین محدوده می‌فرخته اند.

سرهنگ ناصری نژاد ابزار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران به محل اعزام و در بررسی‌های صورت گرفته از مغازه مالخر که یک ساعت سازی قدیمی بود، یک ساک به دست آورند و با بررسی این ساک ۱۹۰ دستگاه گوشی، ۹ عدد تبلت، ۵۰ عدد فلش و رم و تعدادی نیز ساعت مچی سرقتی گران قیمت به همراه ضبط‌های متعلق به شهروندان کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد با اعتراف صریح متهمان به سرقت گوشی همراه و مالخری اموال مسروقه، هر ۳ متهم برای انجام سیر مراحل قانونی پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ماموران کلانتری ۱۸ حسن آباد در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و آسایش و آرامش شهروندان، گشت زنی‌های ویژه در خصوص دستگیری سارقان را در هفته گذشته انجام دادند. 
با تلاش ماموران، ۲ سارق شناسایی و دستگیر که متهمان به ۱۲ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند. 
 پلیس از شهروندان می‌خواهد در حفظ اموال خود کوشا باشند و از قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت مناسب برای منازل استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • دستگیری سارقان در یزد
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس