Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@15:31:57 GMT

افزایش جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۵۴۹۴

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: افزایش جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مهر، دکتر سلطانعلی میر با بیان اینکه افزایش جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی استان در دستور کار قرار دارد، گفت: با همکاری با مجموعه اجرایی استان، مقرر شده از ترم آینده جذب دانشجوی خارجی به چند برابر افزایش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آنجا که ممنوعیت اتباع بیگانه برای تحصیل برداشته شده، این طرح با اقبال خوبی روبرو خواهد شد.

میر با بیان اینکه همایش بین المللی قیام تاریخی عاشورا از منظر اهل سنت در ایام محرم توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان زاهدان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این همایش با همکاری کشورهای عمان، افغانستان، پاکستان و دانشجویان اهل سنت برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: همایش گام دوم انقلاب و رونق تولید نیز در سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در سال گذشته موفق به کسب رتبه‌های علمی و پژوهشی در سطح کشور شد، گفت: رتبه اول راه‌اندازی ۱۲ آموزشکده سما و ساختمان آموزشی برای نخستین بار، رتبه اول برگزاری همایش‌های علمی و پژوهشی، کسب رتبه اول پایان‌نامه برتر با موضوع ریزگرد توسط یکی از دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان، رتبه اول کشوری در نمایشگاه پژوهشی و… از جمله افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی استان است.

میر از برگزاری کرسی‌های ترویجی توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰ کرسی برگزار شده و ۱۰ کرسی دیگر در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سیل در کنار مردم بوده و روزانه هزار پرس غذای گرم بین مردم سیل زده توزیع و اخیراً با کمک‌های همکاران دانشگاه سبد کالا بین مردم سیل زده زابل توزیع شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشگاه آزاد جذب دانشجو دانشجوی خارجی بهنام صفوی مارک ویلموتس هادی رضوی باتری قلب روز نکبت پایگاه نظامی آمریکا شاخص فلاکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی صادراتی «اکسپو» فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که در این راستا غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند.

داوود شهرکی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ آغاز شد.

وی افزود: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: غرفه این استان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز کرد که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در حال ساخت است.

شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در سیستان و بلوچستان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود