Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:16:32 GMT

دانش آموزان مرند رتبه اول مسابقات قران را کسب کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۷۴۸۸

دانش آموزان مرند رتبه اول مسابقات قران را کسب کردند

تبریز- ایرنا- معاون مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از کسب رتبه اول شهرستان مرند در مسابقات قرآن، عترت و نماز این استان خبر داد.

اباذر کاظمی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد: شهرستان مرند برای پنجمین بار با کسب 52 مقام در رشته‌های مختلف با اقتدار بر سکوی اول مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان آذربایجان شرقی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دانش آموزان پسر شهرستان مرند در رشته‌های حفظ ویژه 5 جزء در دوره اول و دوره دوم متوسطه، ترتیل دوره دوم متوسطه، مفاهیم قرآن پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم، نهج البلاغه پایه‌های هفتم، هشتم، نهم، دهم و دوازدهم، صحیفه سجادیه پایه‌های دهم و یازدهم و همچنین رشته همخوانی رتبه اول را کسب کردند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان مرند ادامه داد: همچنین مقام دوم حفظ عمومی قرآن، ترتیل دوره اول متوسطه، مفاهیم قرآن پایه‌های دوازدهم و نهم، نهج البلاغه پایه یازدهم، صحیفه سجادیه پایه هشتم، حفظ ویژه 10 جز و حفظ کل نیز به دانش آموزان پسر مرندی رسید.
کاظمی در ادامه با اشاره به مقام‌های دختران دانش آموزان مرند در این دوره از مسابقات اظهار داشت: رتبه اول قرائت قرآن، رتبه اول حفظ عمومی قرآن، رتبه اول حفظ ویژه 10 جز دوره اول و دوره دوم، رتبه دوم حفظ کل دوره اول هم به دانش آموزان دختر شهرستان مرند تعلق پیدا کرد.
وی گفت: دانش آموزان دختر مرند، رتبه اول و دوم مفاهیم قرآن، رتبه‌های اول نهج البلاغه در پایه‌های هفتم و دهم و رتبه دوم پایه‌های هشتم و نهم و رتبه سوم پایه دوازدهم همین رشته را کسب کردند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان مرند در ادامه عنوان کرد: رتبه‌های اول رشته صحیفه سجادیه در تمامی پایه‌های هفتم تا دوازدهم به شهرستان مرند اختصاص پیدا کرد و گروه همخوان دختران این شهرستان نیز به مقام سوم رسید.
کاظمی همچنین به موفقیت‌های دانش آموزان مرند در مسابقات احکام، اذان و انشای نماز اشاره کرد و گفت: رتبه اول پایه‌های هفتم و هشتم، رتبه دوم پایه دهم و رتبه سوم پایه یازدهم در رشته احکام به دانش آموزان پسر مرندی رسید.
وی اعلام کرد: رتبه دوم پایه‌های هفتم و یازدهم در رشته اذان هم توسط دانش آموزان این شهرستان به دست آمد، همچنین رتبه سوم انشای نماز در پایه یازدهم به دانش آموز مرندی تعلق پیدا کرد.
9916/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معارف مسابقات قران آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد آموزشی مدارس استعدادهای درخشان، ارائه بازخوردهای مؤثر و مناسب به ادارات کل آموزش و پرورش استان­‌ها، مدارس و دانش­‌آموزان در خصوص میزان تحقق اهداف یادگیری و ارزیابی عملکرد و میزان اثر بخشی آموزش‌ در مدارس سمپاد از اهداف مهم این آزمون است.  

در سال تحصیلی جاری، مرحله اول پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم  در سوم بهمن‌ ۱۴۰۲و پایه‌های دهم و یازدهم نیز چهارم بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

پس از انجام فرآیند پایش عملکرد یادگیری، نتایج در اولین فرصت از طریق سامانه https://payesh.sampad.gov.ir  اعلام شده و کارنامه، کلید تصحیح، پاسخ‌نامه تشریحی در وبگاه مربوط برای هر دانش‌آموز قابل مشاهده است.

مرحله دوم پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان طبق برنامه دوره اول متوسطه (پایه‌های هفتم، هشتم ونهم) روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار و دوره دوم متوسطه (پایه های دهم ویازدهم شاخه‌های نظری و مهارتی) روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت