Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین قاسمی‌نژاد، مهاجم تیم فوتبال پدیده شهر خودرو اعلام کرد که هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته است. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

امین قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت پدیده و شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد، ولی حیف شد که سپاهان را نبردیم، آن هم در حالی که کاملاً مستحق پیروزی بودیم و باید با اختلاف چند گل حریف را شکست می‌دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط یک بازی دیگر باقی مانده است تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم و امیدوارم برابر ماشین‌سازی به نتایجه موردنظرمان دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به عملکرد فوق‌العاده پدیده در لیگ امسال تأکید کرد: وقتی لیگ شروع شد خیلی‌ها تصور نمی‌کردند این نتایج را بگیریم، حتی خودمان هم چنین تصوری نداشتیم، ولی با گرفتن چند نتیجه خوب، انگیزه تیمی ما بیشتر شد. ما در نیم‌فصل اول مشکلاتی را تجربه کردیم که واقعاً سخت بود، ولی بازیکنان تحمل کردند. این مشکلات باعث نشد تا شیرازه تیم به‌هم بریزد و خدا را شکر تا اینجا خیلی خوب جلو آمدیم. وقتی آقای حمیداوی مالکیت تیم را بر عهده گرفت همه چیز تغییر کرد و خوشحالم که الان تیم آرامش دارد. اگر آن مشکلات نبود می‌توانستیم قهرمان شویم، ولی شایستگی پدیده بابت قهرمان نشدن کم نشد.

مهاجم تیم فوتبال پدیده که امسال 10 گل در لیگ برتر برای تیمش به ثمر رسانده است، درباره عملکردش در هجدهمین دوره لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازی در پست وینگر چپ برای من تجربه جدیدی بود. شاید آن اوایل کار سخت بود، ولی مهم این بود که خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیدا کنم. من خیلی تلاش کردم تا بازی‌های تأثیرگذاری را انجام دهم و امیدوارم که کادر فنی هم از عملکردم رضایت داشته باشد.

قاسمی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد فصل آینده هم در پدیده بماند، تصریح کرد: قراردادم رو به اتمام است و هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام. تمام تمرکز ما این است که سهمیه آسیا را بگیریم و طبیعتاً باشگاه هم دوست دارد که برای فصل آینده یک تیم خوب تشکیل بدهد. امیدوارم بهترین اتفاق برای من، پدیده و دیگر بازیکنان رخ دهد.

ریگی: صحبت‌های قلعه‌نویی نشان داد ما چه تیمی هستیم/ قرارداد خیلی از بازیکنان پدیده رو به اتمام استقلعه‌نویی: باید با اختلاف 4-3 گل به پدیده می‌باختیم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پدیده خراسان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پدیده خراسان پدیده خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل اعلام کرده بود که دیگر تصمیم برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد در انتهای فصل جاری نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران حضورش در بارسا به عنوان مربی پایان خواهد داد.

از همون زمان اعلام شد که خوان لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مربی جوان را از تصمیمی که گرفته منصرف کند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و او را راضی کردند که فصل آینده هم در سمت سرمربی این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی و رئیس بارسلونا روز گذشته در نشست خبری این تصمیم را به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران این تیم اعلام کردند و تباس ساعاتی بعد در پاسخ به سوالی در این باره به رسانه‌ها گفت:«ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیمی است که این باشگاه گرفته است.

من روی چنین مسائلی تمرکز نمی‌کنم و به همین دلیل مهم نیست که آیا این اتفاق من را شگفت زده کرده است یا نه. در جایگاهی نیستم که درباره مربیان و کارهایی که انجام می‌دهند صحبت کنم. اگر لاپورتا معتقد است که این تصمیمی درست برای بارسلوناست و ژاوی خوشحال است، پس این بهترین تصمیم برای بارسا خواهد بود اما من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.»

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند