Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به توجه به کلاس های غیر قرآنی در تبریت فرزندان گفت: امروز برای فرزندان خود کمتر تربیت قرآنی در نظر می گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمد رضا ناصری یزدی» در مراسم افتتاحیه نمایشگاه علوم قرآنی یزد با اشاره به مناسبت های ماه مبارک رمضان گفت: وفات حضرت خدیجه(س) در ماه مبارک رمضان یکی از روزهای با اهمیت در این ماه مبارک است و سزاوار است که یاد اولین و بزرگترین خیر درعالم اسلام را در این ماه بزرگ داریم و صفات پسندیده ایشان را به جامعه معرفی کرده و همچنین ایشان را به عنوان پشتوانه های قوی در معنوی و مادی در تحقق عالم اسلام به جامعه معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محبت های حضرت خدیجه(س)، حفاظت، حمایت معنوی و مادی وی از پیامبر اکرم(س) نشان داد که وی جان و مال خود را فدای اسلامی کرده است.

امام جمعه یزد با اشاره به کلام خداوند متعال خاطرنشان کرد: در قران خداوند با انسان حرف می زند و در دعا شما با خدا حرف می زنید که قرآن همان کلمات خدا است.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: متاسفانه امروز آنقدر که به کلاس های متفاوت برای فرزندان خود اهمیت می دهیم به قرآن اهمیت نمی دهیم و امروز باید سبک ما عوض شود و به کلام خدا اهمیت دهیم تا دستور زندگی و هدف زندگی و همچنین وجود انسان بر این اساس قرار گیرد.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ع) اولین حرکت تربیتی برای امیرالمومنین (ع) و جامعه را قرآن می دانستند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: قران همه دردهای بشتری را درمان می کند و در تمامی زمینه ها دستور کار قرار داده اما دشمنان ما اولین کار خود را از سر راه برداشتن قرآن می دانند.

آیت الله ناصری یزدی در این مراسم گفت: برداشتن قرآن از درس دانش آموزان و دور کردن جامعه از قرآن مهمترین هدف دشمنان اسلام و قرآن است زیرا می دانند که با قرآن جامعه به تعالی می رسد و در مقابل استکبار سر خم نمی کند.

وی افزود: در کشورهای اسلامی استکبار سعی دارد تا قرآن را اگر حفظ می کنند مانند عربستان اما عمل به احکام و منویات قرآن به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی قران حاکم شده و باید به آن نیز عمل شود و  توصیه می کنیم که در سرلوحه حرکت خود، قرآن قرار دهند.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: کسانی به درد جامعه می خورند و دلسوز هستند که اهل قرآن باشند و اگر جامعه را دسلوز به قرآن تربیت نکنیم آنها کشور را ترک می کنند.

وی ادامه داد: پدر و مادرها در خصوص قرآن کوتاهی نکنند و آن ها برای یادگیری دین و قران  بگذارند تا خداوند در زندگی آنها قرار گیرد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان قرآن خبرگزاری شبستان قرآن کریم اردبیل آیت الله مصباح یزدی مصلی جشن گلریزان سبک زندگی اسلامی نمایشگاه علوم قرآنی یزد شبستان یزد امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در اجرای این طرح سراسری که از اردیبهشت امسال آغاز شده ، یارانه‌ مضاعف ۶۰۰ هزار تومانی ،ماهانه به ازای هر فرزند کمتر از دو سال دهک های ۱ تا ۳ جامعه تعلق می گیرد.
میثم مداحی افزود: در اجرای طرح یسنا، اعتبار خرید رایگان به حساب سرپرست خانوار واریز می شود و مشمولان با یکی از کارت های بانکی سرپرست خانوار می توانند از این بسته حمایتی استفاده کنند.
وی ادامه داد: مشمولان می توانند از بسته های بهداشتی و غذایی (۱۱ قلم کالای اساسی) برای خرید استفاده کنند.
مداحی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ هزار فروشگاه در کشور طرف قرارداد طرح ملی یاوران سلامت نوزادان ایرانی هستند ، افزود: بیش از هشت هزار و ۱۰۰ فروشگاه در استان اصفهان در این طرح به مردم خدمات ارائه می دهند.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: اگر مشمولان اعتبار ماهانه خود را تا پایان ماه استفاده نکنند، برای ماه قبل قابل استفاده نیست، و از طرفی مشمولان می توانند تدریجی در مدت یک ماه از این اعتبار حمایتی استفاده کنند.
حدود یک میلیون مادر دارای فرزند کمتر از دوسال در کشور مشمول طرح یسنا هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان