Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@05:34:34 GMT

دانشگاه آزاد اسلامی پشتوانه محکم دستگاه های اجرایی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۰۱۵۳

دانشگاه آزاد اسلامی پشتوانه محکم دستگاه های اجرایی

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با خیرمقدم اظهار کرد: از دانشگاه آزاد اسلامی کمال تشکر را داریم که کمال کمک و خدمت رسانی را به مردم فهیم شاهرود و میهن اسلامی دارند و مردم و مسئولین هم باید اعتمادشان به این واحد دانشگاهی بیشتر شود تا هم در عرصه داخل و هم خارج دانشگاه تاثیر بیشتری در زمینه علمی و اخلاقی داشته باشد و دانشگاه هم باید در همه عرصه ها مردم را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود، دانشگاه آزاد اسلامی را از سرمایه‌های بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: یکی از برکات این دانشگاه عظیم تربیت مدیران دستگاه‌های اجرایی و عالی رتبه است که توانسته‌اند منشأ خدمات بسیار زیادی در جامعه باشند.
امام‌ جمعه شاهرود با بیان اینکه قبول کردن مسؤولیت در دانشگاه در دوران سخت و بحرانی فعلی نشان از تقوی و شجاعت رئیس دانشگاه و مدیران وی دارد، تصریح کرد: حضور شخصیت‌های ارزشی در مدیریت کلان دانشگاه آزاد و همچنین در هیات رئیسه فعلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، می تواند نوید بخش روزهای بهتری برای دانشگاه باشد و اگرچه شرایط اقتصادی فعلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود مانند بسیاری از دانشگاههای کشور دشوار است اما به زعم اینجانب مدیریت جهادی هیات رئیسه فعلی دانشگاه آزاد که همه از افراد ارزشی شناخته شده هستند توانایی هدایت دانشگاه برای عبور از این شرایط سخت را داراست و ما هم در حد توان از این مجموعه حمایت خواهیم کرد.
وی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را یکی از پیشگامان علمی شهرستان دانست و تاکید کرد: این دانشگاه پشتوانه محکمی برای دستگاه‌های اجرایی است و می تواند در همه زمینه ها بخصوص در بعد پژوهشی کمک شایانی به دستگاه های اجرایی کند و ما در حد توان برای حمایت معنوی از دانشگاه تلاش خواهیم کرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتر کارکنان دانشگاه و ایجاد رشته های جدید و فعال سازی رشته‌های قدیمی و همچنین تقویت بعد فرهنگی بخصوص در گفتمان سازی گام دوم انقلاب که مورد نیاز کشور است، دانشگاه بتواند در توسعه متوازن شهرستان نقش خود را ادا کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود