Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@23:29:06 GMT

تذکر رئیس رسانه‌ملی به شبکه‌های ۳ و ۵ سیما

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۰۳۵۴

در پی پیگیری عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، مدیران دو شبکه تلویزیونی، تذکر گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جلسه شورای معاونین و مدیران سیما، عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما به مدیران دو شبکه تلویزیونی تذکر جدی داده است. این خبر را سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تذکر در حالی داده شده که قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد مشکلات سبک زندگی بازیگر- مجری که در صفحه شخصی خود تصاویر غیرمتعارف با سگ به نمایش گذاشته بود که البته فقط مختص شبکه پنج نیست و موارد دیگری از سلبریتی‌هایی که هم‌اکنون روی آنتن شبکه سه برنامه دارند  مشاهده شده است.   این عضو شورای نظارت بر صداوسیما تأکید دارد: بنابر پیگیری‌هایی که انجام شد رئیس سازمان صداوسیما در جلسه شورای معاونین و مدیران سیما نسبت به این موارد تذکر جدی داده است. قرار شده یا این افراد رفتار و سبک زندگی‌شان را اصلاح کنند و در قاب تلویزیون به فعالیت خودشان ادامه دهند یا اینکه در مقام مجری تلویزیونی جایگاهی نخواهند داشت.   بیشتر بخوانید پژمانفر: در صورت لزوم به مصادیق تخلف در صداوسیما، ورود می‌کنیم/ مجریان تلویزیون باید در چارچوب نظام باشند   وی با اشاره به اینکه سلبریتی‌ها برای حضور روی آنتن تلویزیون باید خودشان را با چارچوب رسانه‌ملی تطبیق بدهند، خاطرنشان کرد: همانگونه که رسانه‌ملی جلوی یکی از سلبریتی‌ها را برای اجرای یک برنامه تلویزیونی ویژه افطار گرفت و تصمیم درستی هم بود، همین رویه را ادامه بدهد و قبلاً هم گفته‌ام ضابطه‌مند شدن سلبریتی‌ها به ورطه حاکمیت سلیقه نرود.   قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به اینکه چرا امسال تلویزیون آن معنویت رمضانی را به مخاطبین القاء نمی‌کند، افزود: باید پیش‌بینی‌هایی خوبی انجام می‌شد تا هم برنامه‌ها و هم سریال‌های تلویزیونی آن‌گونه که بایسته و شایسته است با آنتن رمضانی همخوانی داشته باشند. از طرفی افرادی روی آنتن بیایند که به ارزش‌های ایرانی اسلامی به معنای واقعی پایبند هستند. در مجموع این اتفاقات، آن معنویت به خوبی القاء خواهد شد.   منبع: تسنیم 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری