Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل امروز در جلسه تنظیم بازار استان گفت: در حوزه صنفی و صنعتی نیز توزیع شکر بر اساس میزان مصرف و تولید محصول انجام می‌شود.

وی بیان کرد: تمام واحد‌هایی که برای دریافت سهمیه شکر معرفی می‌شوند مورد نظارت واقع شده و میزان مصرف و تولید محصول آن‌ها رصد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل همچنین بر استخراج صنایع پرمصرف شکر تاکید کرد و گفت: توزیع شکر برای این صنایع به دلیل مصرف عمومی به صورت سهمیه انجام می‌شود و باید روند عرضه آن کنترل شود.

عزیزی همچنین از ادامه روند نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ در استان خبر داد و افزود: در صورت مازاد بودن مرغ تولیدی در استان پشتیبانی امور دام استان نسبت به خرید تضمینی و انبار آن در سردخانه اقدام می‌کند.

وی بیان کرد: با اقدامات انجام گرفته در راستای تامین نهاده‌های دامی به صورت سهمیه‌های دولتی افزایش قیمت مرغ متوقف شده است.

انتهای پیام/ح

تداوم نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی

پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روزهای اخیر در مورد وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی عنوان کرد: به‌طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی پروژه‌های تولیدی هم می‌شود.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه‌ بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرآیندهای اقتصادی این حوزه را هم برعهده دارد.

جبلی خاطرنشان کرد: سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد.

وی اظهار داشت: البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی