Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلاتسکی سرمربی ویتسه به تعریف از اودگارد پرداخت.

طرفداری- لئونید اسلاتسکی سرمربی باشگاه ویتسه آرنهم به تعریف و تمجید از مارتین اودگارد هافبک نروژی رئال مادرید که به صورت قرضی در این باشگاه بازی می کند، پرداخت.

به نقل از آ.اس، مارتین اودگارد پدیده نروژی رئال مادرید که به صورت قرضی در ویتسه بازی می کند، در این فصل 10 گل و 11 پاس گل ثبت کرده است و عملکرد قابل قبولی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلاتسکی سرمربی ویتسه در خصوص او گفت:

معلوم است که اودگارد آماده گام های بعدی و بزرگتر است. او به خوبی می تواند فشارها را تحمل کند. انتقالش به آژاکس؟ البته که او از فوتبال آژاکس در این فصل لذت برد؛ نه تنها او بلکه نروژ و تمام کشورهای کوچکتر از آژاکس لذت بردند. 

این در حالی است که اودگارد در خصوص آینده اش گفته بود:

ابتدا تمرکزم روی ویتسه است و می خواهم با این تیم سهمیه اروپایی بگیرم. بعد از آن هم بازی های ملی با نروژ است و سپس با مسئولین رئال مادرید صحبت می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم

 سرمربی پرتغالی النصر پس از پیروزی برابر الخلیج با کنایه درباره تاریخ برگزاری فینال جام حذفی عربستان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم