Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- چهارمین نشست هم‌اندیشی دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان فارس با موضوع بررسی راهکارهای هم افزایی دستگاه ها به میزبانی اداره کل حج و زیارت استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شامگاه چهارشنبه در این نشست با تاکید بر اینکه دستگاه‌های هم‌خانواده این مجموعه باید با تشریک امکانات یکدیگر را تقویت کنند، گفت: شناسایی مشکلات و کمبود‌ها و رفع آن‌ها و همچنین تقویت نقاط قوت دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت ارشاد مهم‌ترین هدف این نشست‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صابر سهرابی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌‌ها باید با تمام ظرفیت‌های خود برای حل مشکلات و به حداقل رساندن مسائل، هم‌اندیشی و برمبنای آن‌ها عمل کنند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به موضوع ثبت‌نام و ساماندهی و خدمت‌رسانی برای اعزام زائران به عتبات عالیات ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ساختمان شماره 2 خود را واقع در کوی زهرا برای ساماندهی اعزام زائران اربعین حسینی به این حرکت فرهنگی و مردمی اختصاص خواهد داد.
وی با اشاره به نشست‌های پیشین دستگاه‌های هم‌خانواره وزارت ارشاد ابراز امیدواری کرد که این نشست‌ها در سال جدید تداوم یابد.
در این نشست که به میزبانی اداره کل حج و زیارت استان فارس برگزار شد، علیرضا زینلی مدیر این اداره کل گزارشی از ظرفیت ها و توانمندی های این اداره کل ارائه کرد.
در ادامه این نشست، روح‌الله منوچهری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس، سیداحمد نجفی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در استان و حجت الاسلام حسین امیدی رئیس دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به ارائه پیشنهادهای خود برای تقویت همکاری های مشترک پرداختند.
7375/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي خانواده فرهنگ و ارشاد حج و زيارت هم افزايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این نشست تعدادی از فعالان اجتماعی و فرهنگی به بیان مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند.  

دیگر خبرها

  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر