Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مجلس و سفیر سابق کشورمان در عمان، گفت: افزایش فشارهای اقتصادی و تشدید تحریم‌های ظالمانه امریکا علیه ملت ایران، باعث اهتمام و اقبال بیشتر ملت و مسئولان کشور به رویکرد و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهد شد. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ سیاسی مجلس و دولت ایران سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

حسین نوش‌آبادی نماینده سابق مجلس و سفیر سابق کشورمان در عمان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران غیرقابل‌مذاکره است و هیچ انسان عاقلی پشت میز مذاکره‌ای که باعث از دست دادن نقاط قوت کشور باشد، نمی‌نشیند و آن را برخلاف مصالح، منافع و اقتدار و امنیت کشور می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب: مذاکره مجددا با آمریکا عبث و بیهوده استاختصاصی| پیام رسمی دولت آمریکا به مقامات عالی ایران: دنبال جنگ با شما نیستیم

 

وی ضمن تأکید بر ضرورت ایستادگی و مقاومت در برابر فشارهای سیاسی، اقتصادی و روانی دشمن، اظهار داشت: دشمن به دنبال جنگ روانی و خالی کردن دل مردم و مسئولین است و سعی می‌کند با ایجاد هراس و تهدید نظامی ملت بزرگ ایران را وادار به سازش و تسلیم نماید.

نماینده اسبق مجلس با بیان این مطلب که افزایش فشارهای اقتصادی و تشدید تحریم‌های ظالمانه امریکا علیه ملت ایران، باعث اهتمام و اقبال بیشتر ملت و مسئولان کشور به رویکرد و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهد شد، هرگونه مذاکره با امریکا در شرایط کنونی را به ضرر کشور و ملت ایران برشمرد و افزود: فشارهای اخیر دولت سلطه‌گر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، عمق نفرت و خشم مردم ایران را نسبت به آمریکا بیشتر ساخته هرگونه تعرض احتمالی آمریکا علیه منافع کشور، درنهایت برنده اصلی این تقابل، ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی است زیرا ایالات‌متحده آمریکا، توان رویارویی با نظام جمهوری اسلامی  را ندارد و یه تعبیر مقام معظم رهبری، آمریکا جرات و توان رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را ندارد و در شرایط کنونی، هرگونه مذاکره با آمریکا، مانند سم مضاعف خواهد بود.

انتهای پیام/

R31462/P/S1,15,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است

رئیس جمهور با تاکید بر رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای آفریقایی، شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اکسپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی هر چه بهتر و بیشتر مسئولان قاره آفریقا با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف دانست و بر آمادگی ایران برای تبادل این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا «کنستانتینو چیونگا» معاون رئیس جمهور زیمبابوه با رئیس جمهور دیدار کرد.

آیت‌الله رئیسی سید ابراهیم رئیسی نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا را نگاهی راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی دانست و با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و زیمبابوه، بر عزم مسئولان عالی دو کشور برای گسترش و ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای آفریقایی، شرکت در این اجلاس و بازدید از نمایشگاه اکسپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی هر چه بهتر و بیشتر مسئولان قاره آفریقا با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف دانست و بر آمادگی ایران برای تبادل این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه نیز در این دیدار با اشاره به سابقه دیرینه و دوستانه روابط دو کشور به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار گسترش تعاملات و همکاری‌های تجاری و اقتصادی بیشتر با ایران بر پایه این روابط نزدیک و قدیمی شد.

کنستانتینو چیونگا ضمن تشکر از برگزاری موفق اجلاس بین‌اللملی ایران و آفریقا، سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای آفریقایی را اصولی و اطمینان‌بخش عنوان و بر آمادگی کشورش برای توسعه همکاری‌ها با ایران تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه با اشاره به عزم مسؤلان این کشور برای اجرای توافقات صورت گرفته با ایران در سفر سال گذشته دکتر رئیسی به این کشور، از اجرایی شدن بخشی از این توافقات خبر داد.

کد خبر 748120

دیگر خبرها

  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند