Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@00:22:10 GMT

آسیب سیلاب به شبکه توزیع آب ۳ روستای مشهد اردهال

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۵۰۹

آسیب سیلاب به شبکه توزیع آب ۳ روستای مشهد اردهال

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با اشاره به سیلاب ناگهانی در مشهد اردهال کاشان، گفت: در پی وقوع این حادثه خطوط و شبکه توزیع آب سه روستای این شهرستان دچار شکستگی و آب‌بردگی شده بود که تیم‌های عملیاتی این شرکت در حال رفع مشکلات رخ داده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، هاشم امینی اظهار کرد: در پی وقوع این حادثه خط انتقال روستای علوی شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ نفر دچار آب‌بردگی شده است که در حال حاضر آب حداقلی از روستای مجاور وصل شده و کمبود آب در این منطقه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خط انتقال آب روستای باری کرسف نیز با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ نفر دچار شکستگی شده و فعلا از ذخیره مخزن استفاده می‌شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان ادامه داد: همچنین در روستای غیاث‌آباد با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ نفر شبکه توزیع دچار آب بردگی شده و آب ۱۰۰ خانوار قطع است که تیم‌های عملیاتی این شرکت در حال رفع مشکلات رخ داده هستند.

به گزارش ایمنا، عصر سه شنبه این هفته سیلی ناگهانی در شهرستان آران و بیدگل و شهر مشهد اردهال کاشان جاری شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سیلاب شرکت آب و فاضلاب اصفهان مشهداردهال کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در 48 ساعت گذشته به راههای مناطق شهرستان زیرکوه  و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساختهای آب ، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می شود در صورت عبور در جاده های این مناطق بویژه راههای سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه حدود 300 دام هم دراین مدت تلف شده اند ، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن ، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده ، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم ، عشایر و روستائیان از حجم خسارتها تا حدودی کاسته شده اما ضروری است همچنان مردم به هشدارها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاهها و  ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارتهای ناشی از سیل  به بخشهای زیرساختی استان برآورد شود. 

 

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • آسیب سیلاب به پل ورودی شهر راور