Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:38:20 GMT

کاهش محسوس شمار میلیاردرها در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۸۸۷

کاهش محسوس شمار میلیاردرها در آسیا

شمار ثروتمندان آسیایی در مقایسه با سال قبل نسبت به همتایان آن‌ها در اروپا و آمریکا کاهش محسوسی یافته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سی ان بی سی، مؤسسه "ولث ایکس" در گزارش جدید خود اعلام کرد شمار افرادی که در آسیا دارای ثروتی بیش از ۱ میلیارد دلار هستند، در مقایسه با سال قبل ۱۳ درصد کاهش یافته است. هم چنین ثروت این افراد با ۸ درصد کاهش همراه شده است که معادل ۱۰۹ میلیارد دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این مؤسسه، شمار میلیاردرهای آسیایی بیش از همه در هنگ کنگ، چین، هند و سنگاپور کاهش داشته است. جنگ تجاری بین آمریکا و چین، عملکرد ضعیف‌تر از حد انتظار بازارهای بورس و تقویت دلار از جمله دلایلی هستند که به کاهش شمار افراد میلیاردر در آسیا منجر شده‌اند.

در بین ثروتمندان آسیایی، نام ما هواتنگ، رئیس هولدینگ اینترنتی " تنسنت"، به عنوان ثروتمندترین فرد آسیا و هفدهمین فرد ثروتمند جهان دیده می‌شود که اپلیکیشن معروف آن یعنی " وی چت" حدود ۱ یک میلیارد کاربر در جهان دارد. او در حال حاضر با ۴۵.۳ میلیارد دلار ثروت، بالاتر از جک ما - بنیان گذار شرکت علی بابا، ثروتمندترین فرد آسیا و چین به شمار می‌رود.

در بین کشورهای آسیایی، چین در حال حاضر دارای بیشترین جمعیت ثروتمند است و پس از این کشور، هنگ کنگ، هند و عربستان قرار دارند. در بین شهرهای مختلف آسیا نیز شهرهای هنگ کنگ، هانگ ژو در چین و توکیو ژاپن بیش از سایر شهرهای آسیایی شاهد کاهش جمعیت میلیاردرهای خود بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثروتمندان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید

به گزارش خبرنگار مهر قیمت بیت‌کوین ۱۸.۶ درصد از سقف خود کاهش پیدا کرده و بسیاری از تحلیل‌گران انتظار دارند کاهش قیمت بیشتری را نیز تجربه کند.

همچنین، در آستانه جلسه FOMC، بیت کوین به محدوده ۵۷٬۱۰۰ دلار نیز رسیده است. در یک هفته گذشته، قیمت بیت‌کوین ۱۴٪ و در یک ماه گذشته ۱۲ درصدکاهش داشته است.

داده‌ها نشان می‌دهند قیمت بیت‌کوین در ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) با سقف ۶۴٬۷۲۷ دلار و با کاهش ۶.۵ درصد به کف ۶۰٬۵۰۵ دلار رسید

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران قدیمی و جدید در حال استفاده از فرصت ورود نقدینگی به بازار و افزایش تقاضا برای فروش بخشی یا تمام کوین‌های خود هستند.

کد خبر 6094026 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر