Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رمضانی با اعلام ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در کانون‌های مساجد استان قزوین، گفت: برگزاری محافل ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن، برپایی سفره‌های افطاری در مساجد و اطعام نیازمندان ازجمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اعلام برگزاری محافل انس با قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان به همت ستاد هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان قروین، اظهار کرد: این محافل قرآنی با همکاری پنج مسجد و با مشارکت انجمن قرآن و نهج البلاغه استان قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برگزاری جمع خوانی قرآن کریم همراه با ترتیل، قرائت ادعیه، تفسیر قرآن کریم، بیان احکام را بخش دیگری از برنامه هایی نام برد که همزمان با ماه ضیافت الهی برگزار می شود و افزود: برپایی سفره های افطاری در مساجد و اطعام نیازمندان، دستگیری از مستمندان همزمان با ماه ضیافت الهی به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: ویژه برنامه روزه اولی ها همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) برای دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند، برگزار می شود. این برنامه ابتکاری با هدف ایجاد انگیزه در کودکانی که به سن تکلیف رسیده اند، همراه با برنامه های جانبی است.

 

رمضانی در پایان یادآور شد: ویژه برنامه جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، برنامه شب های قدر و جلسات سخنرانی نیز به همت ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان قرآن خبرگزاری شبستان قرآن کریم اردبیل مصلی سبک زندگی اسلامی نمایشگاه قرآن آمریکا ماه مبارک رمضان مسجد طراز اسلامی کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد

سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران