Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی در اولین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان طی سال ۹۸ که در اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار کرد: خساراتی که سیل اخیر به واحدهای تولیدی و صنعتی استان وارد کرده مشکلاتی به وجود آورده و تسهیلات درنظر گرفته شده برای آنها کافی نیست.

او افزود: قرار است روز شنبه جلسه‌ای در شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل شود که خواسته‌های آنان را جمع بندی و در آنجا مطرح می‌کنیم تا به تولیدکنندگان و صنعت‌گران آسیب دیده کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی  به موضوع اصلاح قانون ارزش افزوده که در این جلسه مطرح شده بود اشاره کرد و بابیان اینکه این مهم از موارد مهم و اثرگذار در بحث عمران شهری و سایر موارد است، تصریح کرد: قرار شد با کمک نمایندگان مجلس در این اصلاح قانون به نفع استان‌های کمتر توسعه یافته مشارکت و پیگیری کنیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوبی برسیم.

او با تاکیدبرلزوم مشارکت واحدهای تولیدی در موضوع بازسازی خسارات ناشی از سیل  ،خاطر نشان کرد: این حادثه علی‌رغم همه تهدید‌ها و خساراتی که برای استان داشته فرصت‌هایی نیز مانند مشارکت واحدهای تولیدی در بازسازی و رفع نیازهای درون استان ایجاد می‌کند که در نهایت به رونق و ایجاد اشتغال و بالا بردن سطح تولید منجر می‌شود.

 خادمی بیان کرد: با توجه به اختلاف معنی‌داری که در بحث تورم با استان‌های مشابه خود داریم قرار است کمیته کارشناسی تشکیل شود و پس از بررسی دلایل این مشکلات که اگر مربوط به استان است آن‌ها را رفع کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل صنعت کارشناسی نمایندگان مجلس وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران

امتداد - جلسه هم‌اندیشی و بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اصغر جلیلی‌نیا رئیس هیات مدیره و معاونین و تنی چند از مدیران ستادی، عصر  روز سه شنبه 18 اردیبهشت سال جاری به میزبانی مدیریت شعب پست بانک منطقه شرق استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این جلسه که مدیران و معاونین استان‌های البرز، قم، سمنان و منطقه غرب استان تهران به صورت حضوری و روسای شعب این استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس شرکت داشتند، آرش شهرکی‌کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان گزارشی از عملکرد و مهمترین موضوعات واحدهای تابعه ارائه کرد.
در ادامه، احمد فرهمند مدیر شعب پست بانک مدیریت شعب منطقه شرق تهران گزارشی از اقدامات و شاخص‌های عملکردی و مهمترین مباحث حوزه مدیریت خود را برای حاضرین تشریح نمود.
در ادامه این نشست، پس از بحث و تبادل نظر حاضرین و ارائه دیدگاههای تنی چند از مدیران شعب استان‌های مرتبط درخصوص موضوعات مطرح شده، دکتر شیری مدیرعامل بانک در جمع‌بندی مباحث مطروحه رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران
  • لزوم تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • لزوم سریع تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • خسارت عجیب به روستای امامزاده ابراهیم + فیلم
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون