Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@21:39:46 GMT

ساخت شهرک سینمایی پلیس در آینده‌ای نزدیک

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۲۸۱

ساخت شهرک سینمایی پلیس در آینده‌ای نزدیک

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از ساخت شهرک سینمایی پلیس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: موضوعات پلیسی از جمله موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم است. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار ایوب سلیمانی در پنجاه و ششمین کمیسیون اجتماعی و اطلاع‌رسانی ناجا ساخت شهرک سینمایی پلیس را از اولویتهای کاری "ناجی هنر" دانست و گفت: از جمله اقداماتی که در حوزه ساخت فیلم و سریال باید مدنظر باشد، فراهم کردن زیرساختهای لازم، یعنی ساخت یک شهرک سینمایی پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا، درباره تهیه و تولید فیلم و سریال، سرشار از سناریوهای متنوع است، اظهار کرد: موضوعات پلیسی از جمله موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم است و این برای شما یک فرصت استثنایی است که فقط باید هنر ارائه این قابلیت را داشته باشید.

وی ادامه داد: باید در سال 98 در یک اقدام کوتاه مدت برای مابقی سال مخصوصاً در هفته نیروی انتظامی و ایام پایانی سال در حوزه‌های مختلف (کودک، مستند، فیلم و سریال) برنامه‌ها خود را ارائه و اجرایی کنید و در مرحله بعد برای سالهای آینده برنامه‌ریزی کرده و در قالب زبان شیوای هنر سبک زندگی عمومی را ارتقاء دهید.

سلیمانی با بیان اینکه در بین سازمانها و نهادهای مختلف، ناجا بیشترین سطح تعامل با جامعه را دارد، گفت: نیروی انتظامی در متن تمام رویدادهای اجتماعی قرار دارد و نیروی انتظامی نخستین سازمانی است که مردم اطلاعات را از آن دریافت کرده و نسبت به آن مطالبه‌گری دارند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور پررنگ و اثربخش پلیس در رسانه‌ها، متذکر شد: فرماندهان و مسئولان ناجا هنگام حضور در رسانه‌ها باید با آمادگی و اطلاع از حوزه مأموریتی خود پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

فرمانده ناجا: فضای مجازی بستر ترویج اباحه‌گری و اشاعه فساد شده است

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد، ۲ دستگاه سواری پژوی حامل موادمخدر را شناسایی و خودرو‌ها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است