Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف کرمان با اشاره به اینکه چندین سال است که پیگیر خروج صنوف آلاینده از شهر و انتقال آنها به شهرک‌های صنفی هستیم گفت: قیمت و فرآیند طولانی واگذاری زمین به اصناف از جمله مشکلات است. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، یوسف جعفری صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که با حضور فدایی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: چندین سال است که پیگیر خروج صنوف آلاینده از شهر و انتقال آنها به شهرک‌های صنفی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر سر این مسئله با شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان اختلاف نظر وجود دارد گفت: این اختلاف نظر در مورد قیمت واگذاری زمین به اصناف و فرآیند طولانی واگذاری زمین است.

رئیس اتاق اصناف کرمان عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی باید با نرخ و شرایطی که زمین به واحدهای صنعتی اختصاص می‌دهد به واحدهای صنفی نیز زمین واگذار کند.

وی با بیان اینکه یک سوم درآمدهای ناشی از جرایم اصناف متخلف باید به اتاق اصناف برگردد افزود: سهم اتاق اصناف کرمان از محل درآمدهای جرایم دریافتی از متخلفین پرداخت نشده است.

جعفری با اشاره به اینکه این هزینه صرف بازرسی از اصناف می‌شود بیان کرد: اگر این هزینه که بر اساس قانون است به اتاق اصناف پرداخت نشود اتاق مجبور به تعدیل نیرو و کاهش بازرسی‌هاست.

وی به قانون معافیت پرداخت سهم بیمه کارفرمایی حداکثر 5 نفر کارگر اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود با توجه به افزایش دستمزد کارگران این معافیت از 5 نفر کارگر به 10 نفر افزایش پیدا کند.

انتقال صنوف آلاینده ایلام اندر خم وعده و وعید شهرداریصنوف آلاینده در یاسوج ساماندهی می‌شودکاسه صبر مردم بیرجند برای انتقال صنوف آلاینده لبریز شد

علی حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه حق اجتماعی کارگر نباید نادیده گرفته شود اظهار داشت: کارگر باید حق بازنشستگی و استفاده از سایر خدمات را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان 21 هزار کارگاه تولیدی داریم که از قانون معافیت برخوردارند که شامل 40 هزار نفر کارگر می‌شود گفت: در استان کرمان ماهانه 12 میلیارد تومان از این بابت پرداخت بیمه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان به وجود 48 هزار کارگاه نیمه فعال در استان کرمان اشاره کرد و افزود: دلایل عدم کارکرد این کارگاه‌ها با تمام ظرفیتشان باید شناسایی شود.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟

به گزارش همشهری آنلاین، به دلیل عدم آگاهی بسیاری از مردم، برخی افراد با سوء استفاده از این مساله اقدام به دریافت پول از شهروندان می‌کنند. به طوری که در برخی شهرها، افراد وقتی به کافی‌نت مراجعه می‌کنند از آنها مبلغی را مطالبه و عنوان می‌شود که درصد اندکی سهم کافی‌نت و مابقی سهم اتاق اصناف برای صدور مجوز است. این در حالی است که قانون تاکید دارد که دریافت مجوز الکترونیکی یا همان شناسه یکتا رایگان است

برای گرفتن شناسه یکتا به آدرس www.g۴b.ir مراجعه و روی گزینه شناسه یکتا برای مجوزهای قدیمی کلیک کند. پس از آن در منوی جستجو، موضوع فعالیت صنفی‌تان را تایپ کرده و گزینه دریافت شناسه یکتا را فشار دهید. ۳ گزینه پیش روی شماست، اگر کسب و کارتان شخصی است وارد گزینه اشخاص حقیقی شده و از آدرس پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانیsso.my.gov.ir/login شماره موبایل را وارد کرده و رمز ورود را بزنید. در اینجا دیگر شما خودتان می‌توانید در چند ثانیه شناسه یکتا بگیرید. کاملا رایگان.

کد خبر 849412 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها شاخص کسب و کار اصناف دولت الکترونیک

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)