Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@14:55:33 GMT

مسکن مهر پلدختر آماده تحویل به سیل‌زدگان است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۴۰۱

مسکن مهر پلدختر آماده تحویل به سیل‌زدگان است

معاون عمرانی فرمانداری پلدختر با بیان اینکه ۶۰۰واحد مسکونی در سیلاب اخیر تخریب شده‌است، گفت: مسکن مهر آماده تحویل به سیل‌زدگانی بوده که منازل مسکونی آن‌ها تخریبی است. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

نادیا امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: با همکاری ادارات صنعت، ‌معدن و تجارت، راه‌وشهرسازی و نیروهای جهادی 40واحد مسکن مهر آماده اسکان و تحویل به سیل‌زدگان شهر پلدختر بوده و حدود 20واحد هم تحویل داده شده‌است، هر کسی که واحد مسکونی‌اش تخریبی باشد و اعلام آمادگی کند خانه به او تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دولت به کسانی که مالک بوده و منازل‌شان تخریب شده در داخل شهر 12میلیون تومان و در روستا 6میلیون تومان به‌صورت بلاعوض اعطا می‌کند افزود: 600واحد مسکونی در کل شهرستان پلدختر تخریب و غیرقابل سکونت هستند که از این تعداد 400واحد مسکونی در داخل شهر پلدختر است.

آسیب 4100 واحد مسکونی در سیل پلدختر؛ بیش‌تر چادرنشینان سیل‌زده نیستندساخت 200 منزل مسکونی برای سیل‌زدگان پلدختر توسط ستاد عتبات عالیات کاشانساخت‌وساز واحدهای مسکونی در سیل پلدختر شروع می‌شود‌

معاون عمرانی فرماندار پلدختر با بیان اینکه حریم رودخانه کشکان را آب منطقه‌ای لرستان تعیین می‌کند و تا مشخص‌شدن حریم رودخانه نمی‌توان ساخت‌وساز در حریم رودخانه انجام داد،عنوان کرد: جابه‌جایی روستاها توسط ارگان‌های ذیربط در دست بررسی بوده ولی زمین در داخل شهر مشخص شده و طرح تفکیکی آن برای واحدهایی که باید جابه‌جا شوند در حال انجام است.

انتهای پیام/ ت

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن ۰.۲ درصد افزایش یافت

در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۸۱۶.۳ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۰.۲ و ۲۲.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ گزارش جدید بانک مرکزی از «تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال 1403» که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است، توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی‌بانک مرکزی تهیه و منتشر شده است. بر اساس این گزارش:

⦁    در فروردین‌ماه سال 1403، تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله شده در شهر تهران به 1.5 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 75.6 و 14.2 درصد کاهش نشان می‌دهد. 

⦁    در ماه مورد گزارش، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران 816.3  میلیون ریال بود که حاکی از افزایش 0.2 درصدی نسبت به ماه قبل می‌باشد. 

* قیمت مسکن در تهران چقدر رشد کرد؟


در فروردین‌ماه سال 1403، متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران 816.3 میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 0.2 و 22.9 درصد افزایش نشان می‌دهد. 

در میان مناطق 22‌گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله‌‌شده معادل 1504.2 میلیون ریال به منطقه 1 و کمترین آن با 423.6 میلیون ریال به منطقه 18 تعلق داشته است.


* حجم معاملات مسکن 

بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در فروردین‌ماه سال 1403 حاکی از آن است که از مجموع 1508 واحد مسکونی معامله شده، واحدهای تا 5 سال ساخت با سهم 30.1 درصد، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند. سهم مذکور در مقایسه با فروردین‌ماه سال قبل حدود 1.7 واحد درصد افزایش یافته است. 

*جزئیات تغییرات اجاره در تهران و مناطق شهری

بررسی شاخص کرایه مسکن اجاری در شهر تهران و کل مناطق شهری در فروردین ماه سال 1403 نشان دهنده رشد یکسان و معادل 2.0 درصدی شاخص‌های مزبور نسبت به ماه قبل می باشد.

رشد نقطه به نقطه شاخص مزبور در فروردین ماه سال جاری در شهر تهران و کل مناطق شهری نسبت به ماه مشابه سال قبل به ترتیب معادل 45.2 و 52.4 درصد می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن چقدر گران شد؟
  • جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!
  • جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن ۰.۲ درصد افزایش یافت
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی