Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@08:53:51 GMT

برگزاری یادواره شهدای زن و همایش «مادر امت» در یزد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۶۰۰

برگزاری یادواره شهدای زن و همایش «مادر امت» در یزد

به گزارش خبرنگار خبرگازی بسیج از یزد، ماه مبارک رمضان در یزد یادآور شهادت آیت‌الله محمد صدوقی (ره) چهارمین شهید محراب کشور است که در ۱۱ رمضان ۱۳۶۱ بعد از نماز جمعه به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه الغدیر امسال یادواره شهدای زن استان را هم‌زمان با روز رحلت جان‌سوز ام‌الشهیده و مادر امت، حضرت خدیجه کبری (س) و همسر پیامبر گرامی اسلام (ص) در مسجد روضه محمدیه یزد در کنار تربت پاک شهید محراب دیارمان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که ساعت ۹ صبح امروز با حضور استاندار یزد، نماینده، ولی فقیه در استان، فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دیگر مسئولین یزدی برپا شد، مدعوین یادو خاطره شهید صدوقی و سه شهید حادثه بمب کذاری سال ۱۳۶۱ و ۲۰ شهیده زن استان را گرامی داشتند.
سخنرانی، مدیحه سرایی، شعر خوانی و دکلمه خوانی از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود. همچنین در حاشیه‌های این مراسم به همت سازمان مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد نمایشگاه برای معرفی ۲۳ شهیده استان نیز برپا بود.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب