Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:16:09 GMT

سومین محموله کمک های بهزیستی قزوین برای سیل زدگان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۷۰۸۰

سومین محموله کمک های بهزیستی قزوین برای سیل زدگان ارسال شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: سومین محموله کمک های اهدایی این اداره کل به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال شد.

علیرضا وارثی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک ها شامل پنکه، فرش، موکت، وسایل بهداشتی، البسه و مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال است.
وی اضافه کرد: در دو ماه گذشته نیز 30 تن کالا در قالب سبد حمایتی و غذایی شامل اقلام ضروری زندگی آماده سازی شده و برای توزیع میان جامعه هدف به استان لرستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وارثی ادامه داد: به دنبال وقوع سیلاب در سطح کشور که موجب ورود خسارات و تلفات به چندین استان کشور شد، بهزیستی قزوین نیز برای جمع آوری کمک های مردمی اقدام کرد.
مدیرکل بهزیستی قزوین افزود: در همین راستا فراخوان جذب کمک های مردمی در سطح استان منتشر شد و گام های بلندی برای تهیه اقلام ضروری و مایحتاج زندگی مردم در مناطق سیل زده به ویژه جامعه هدف بهزیستی برداشته شد.
وارثی گفت: در بازندگی های شدید ابتدای سال در قزوین نیز سیلاب، موجب تخریب کامل یا بخشی از منازل مسکونی 300 تن از مددجویان این اداره کل شد و همچنین 20 زمین کشاورزی و 20 محل نگهداری دام گروه هدف بهزیستی استان از بین رفت.
7388/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي كمك هاي اهدايي سيل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان

سرهنگ امیر انتظامی نیا گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت خودرو‌های شوتی اکیپی از عوامل فرماندهی انتظامی بخش فلارد در محل محور مواصلاتی یاسوج به لردگان اقدام به برپایی ایست و بازرسی کردند که به یک دستگاه خودرو پژو نقره‌ای مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید

کشف محموله سیگار خارجی قاچاق در خانمیرزا

فرمانده انتظامی لردگان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۷۶۰ پاکت به تعداد ۱۵ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان