Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های یزد با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با 27 اردیبهشت ماه  و روز جهانی روابط عمومی، اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صالحی، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در این نشست گفت: 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی روابط عمومی است که ما نیز در شورای هماهنگی روابط عمومی ها برنامه های مختلفی به این مناسبت داریم.

وی ادامه داد: دیدار با پیشکسوتان عرصه روابط عمومی یکی دیگر از برنامه های ما است که دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به عنوان روابط عمومی سابق این اداره کل از جمله این برنامه ها است.

مجید جوادیان زاده در این نشست با اشاره به این که انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران یک اتفاق بزرگ برای استان یزد بود، بیان کرد: روابط عمومی های استان با هم افزایی در جهت تعمیق این رویداد تلاش کنند تا به هویت اجتماعی تبدیل شده و به عنوان سرمایه اجتماعی و فرهنگی محفوظ  دارند و اعتلا پیدا کند.

وی افزود: روابط عمومی ها دارای مهارت های گفت و گو، تعامل، تبلیغ، سفید خوانی رسانه ای هستند که این ویژگی ها کمتر در حوزه های دیگر اداری وجود دارد و از این منظر نیز می توان روابط عمومی را به عنوان تربیت کننده معرفی کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: امروز با توجه به گسترش رسانه ها، شاهد ملغی شدن برخی از کارکردهای روابط عمومی هستیم زیرا رسانه ها پیش از روابط عمومی ها  به تولد و انتشار اخبار دست می زنند.

جوادیان زاده ادامه داد: به منظور تقویت روابط عمومی ها و پیشگامی در این عرصه می توانیم با گسترش آن به کل سازمان پیشگام اطلاع رسانی و تولید سرمایه اجتماعی باشیم.

وی بیان کرد: روابط عمومی ها بایستی به عنوان اتاق فکر دستگاه در عرصه تولید اندیشه و تدوین راهبرد اطلاع رسانی و تبلیغات دستگاه خود باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: امروز نیاز دستگاه های ما نگاه اقناعی است زیرا از این طریق می توانیم سرمایه اجتماعی خود را افزایش دهیم.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن خبرگزاری شبستان حضرت خدیجه س مصلی قرآن کریم ماه مبارک رمضان آمریکا سبک زندگی اسلامی اردبیل شبستان یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد هفته روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران

«عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در دیدار با «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در امور افغانستان و سفیر ایران در کابل پیرامون تقویت روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری و ترانزیتی و همکاری‌های دوجانبه بحث و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر آب و انرژی، وزیر کشاورزی، آبیاری و دامداری، وزیر اطلاعات و فرهنگ و سفیر طالبان در تهران نیز حضور داشتند.

ملا برادر با مثبت خواندن روابط افغانستان و ایران و تأکید بر توسعه روابط گفت: امسال به فضل الهی سطح بارندگی بالا بوده که در نتیجه آن پس از چندین سال خشکسالی، آب دریای هلمند به نیمروز و به سیستان ایران رسیده است، این کمک خواهد کرد مشکلات بیشتر مردم هر دو کشور حل شود.

معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در ادامه خواستار ایجاد تسهیلات بیشتر در ترانزیت تولیدات و محصولات افغانستان به کشورهای اروپایی از طریق ایران شد و این امر را گامی اساسی برای افزایش سطح ترانزیت و تجارت بین دو کشور دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت