Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@21:17:47 GMT

نمايشگاه ضيافت رمضان در بوستان گفتگو گشايش يافت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۳۴۲

نمايشگاه ضيافت رمضان در بوستان گفتگو گشايش يافت

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- نمايشگاه ضيافت رمضان (توزيع کالاهاي اساسي) امروز پنجشنبه با محوريت عرضه و ارائه کالاهاي اساسي سبد خانوار و اقلام تنظيم بازار در محل دائمي نمايشگاه شهرداري تهران واقع در بوستان گفتگو گشايش يافت.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از اتاق اصناف تهران، اين نمايشگاه از سوي اتاق اصناف تهران، با همکاري سازمان جهاد کشاورزي و استانداري تهران از 26 تا 30 ارديبهشت ماه سالجاري از ساعت 13 تا 23 برپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين نمايشگاه بيش از 60 غرفه انواع اقلام اساسي تنظيم بازار شامل شکر با قيمت مصوب دولتي هر کيلوگرم سه هزار و 400 تومان، برنج با هر کيلوگرم هفت هزارو 400 تومان، گوشت وارداتي هر کيلو گرم 52 هزار تومان و مرغ منجمد با هر کيلو 10 هزار 500 تومان در اين نمايشگاه عرضه مي شود.
در کنار اين مواد غذايي و سبد خانوار، کالاهاي ديگري نظير خرما، عسل، زيتون، چاي، حبوبات، شيريني و زولبيا و باميه، برنج ايراني و مواد شوينده و بهداشتي نيز با تخفيف 15 تا 20 درصدي و زيرنظر بازرسان اتاق اصناف ارائه مي شود.
نمايشگاه ضيافت رمضان در بزرگراه چمران، بعد از اتوبان حکيم محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي شهرداري تهران واقع در بوستان گفتگو واقع شده است.
تهرام/3036/6003
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد