Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عتباتی آسیب شناسی مشکلات سرمایه گذاری با استفاده از نقطه نظرات اندیشمندان و فعالین این حوزه را مورد تاکید قرار داد و گفت: با همه توان نقش حمایتی خود را در جهت تحقق شعار سال ایفا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، ناصر عتباتی در نخستین روز‌های فعالیتش در مسند رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی حضور یافت و به تبیین سیاست‌های دستگاه قضایی در زمینه رونق تولید پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این جلسه که با حضور استاندار اردبیل، مدیران استانی و مدیران واحد‌های تولیدی برگزار شد، نقشه راه جدید دستگاه قضایی استان اردبیل را در حوزه حمایت از سرمایه گذاری مشروع تببین نمود.

عتباتی حمایت همه جانبه قضایی از سرمایه گذاری و فعالیت‌های اقتصادی مشروع و سالم، تسهیل سرمایه گذاری از طریق اقدام مدیران دولتی به حذف بروکراسی‌های زائد و حواشی غیرضروری، تحرک و پویایی کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان در جهت رفع مشکلات واحد‌های تولیدی کارخانجات صنعتی، تلاش جهت راه اندازی واحد‌های تولیدی راکد، استفاده از ظرفیت کامل واحد‌های تولیدی، آسیب شناسی مشکلات سرمایه گذاری در استان با استفاده از نقطه نظرات اندیشمندان و فعالین این حوزه و ارائه راهکار‌های جدید و جدی را به عنوان سیاست‌های دستگاه قضایی استان اردبیل مورد اشاره و تاکید قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این شورا با اشاره به برنامه ریزی برای اقتصاد، اشتغال و تولید ملی به عنوان مباحث مورد تاکید مقام معظم رهبری و تلاش دستگاه قضایی این استان برای تحقق آن، خاطرنشان کرد که قوه قضاییه با همه توان نقش حمایتی خود را در جهت تحقق شعار سال ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری اردبیل حمایت از سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین

حجت الاسلام علی مصطفوی رییس کل دادگستری استان قزوین پس از انتصاب در پست جدید رییس کل دادگستری استان گفت: کسی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضایی هرگز دست رد به او نمی‌زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلا با ما مشورت نگرفتی و در این شرکت سرمایه گذاری کردی، به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آنها به زودی مرتفع شود.

حجت الاسلام مصطفوی اضافه کرد: در این اوضاع اقتصادی شاید ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان رقم بالایی نباشد، اما برای عده‌ای همین ارقام نیز مهم است که باید با همدلی همه نیرو‌ها به حل این مشکلات اقدام کرد.

این مسئول بیان کرد: موضوع اخیری که در استان رخ داده نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هرحال اتفاقی است که رخ داده و ممن یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان