Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@08:59:39 GMT

رئال مادرید، صدرنشین فهرست ارزشمندترین باشگاه های جهان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۹۶۳۳

براساس تحقیقات و آمار ارائه شده توسط شرکت «برند فایننس»، باشگاه رئال مادرید رتبه نخست ارزشمندترین باشگاه های فوتبال جهان را از منچستریونایتد پس گرفت. آفتاب‌‌نیوز : تارنمای فوتبال ایتالیا روز پنجشنبه نوشت: گزارش برند فایننس (یکی از شرکت های مطرح بین المللی در زمینه مشاوره، ارائه خدمات مالی و مطالعات بازار) مدعی است که مادریدی ها هم اکنون با ارزشی معادل یک میلیارد و 646 میلیون یورو یکی از 6 باشگاهی هستند که ارزش آن از مرز یک میلیارد یورو گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه های منچستریونایتد (1.472 میلیارد)، بارسلونا (1.393 میلیارد)، بایرن مونیخ (1.314 میلیارد)، منچسترسیتی (1.255 میلیارد) و لیورپول (1.191 میلیارد) به ترتیب با قرار گرفتن در رتبه های بعدی پنج باشگاهی هستند که ارزش آنها از یک میلیارد یورو فراتر رفته است.
گفته می شود ارزش رئال مادرید طی یک سال گذشته 27 درصد افزایش یافته و با افزایش درآمدی معادل 750 میلیون یورو، برای اولین بار در یک دهه اخیر به صدر این فهرست رسیده است.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئال مادرید ارزشمندترین باشگاه های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، جود بلینگام و فرلاند مندی برای رویارویی با رئال سوسیداد در سن سباستین حضور نخواهند داشت و حضور رودریگو نیز تا آخرین لحظه در شک و تردید خواهد بود. جود و رودریگو امروز با تیم تمرین نکردند و هر دو بیمار هستند. 

ستاره انگلیسی مشکل گوارشی دارد و رودریگو نیز از آنفولانزا رنج می‌برد. کارلو آنچلوتی در نشست خبری امروز خود گفته بود که هر دو احتمالا به بازی می‌رسند ولی با اعلام فهرست مشخص شد که جود قطعا بازی را از دست داده است. مندی نیز مطابق انتظار در فهرست قرار نگرفت. وضعیت رودریگو نیز قرار است تا فردا مشخص شود.

فهرست بازیکنان رئال برای بازی با سوسیداد:

دروازه‌بانان: لونین، کپا و فران.

دفاع: کارواخال، میلیتائو، ناچو، لوکاس واسکز، فران گارسیا و رودیگر.

هافبک‌ها: کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوآمنی، سبایوس و گولر.

مهاجمان: وینیسیوس، رودریگو، خوسلو و براهیم.

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس