Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:46:42 GMT

اهواز| ۳۷۹ مورد خسارت کشاورزی ناشی از سیل در خوزستان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۶۲۸

اهواز| ۳۷۹ مورد خسارت کشاورزی ناشی از سیل در خوزستان ثبت شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان به ثبت خسارت‌های حوزه کشاورزی در سامانه سجاد یا سامانه امداد و بازسازی دولت اشاره و گفت: ۳۷۹ مورد تاکنون در این سامانه به ثبت رسیده که نیازمند سرعت بیشتری در این‌باره هستیم. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، کیامرث حاجی‌زاده در سومین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی استان خوزستان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: درباره روستاهای واقع در حریم و بستر رودخانه‌ها بحث و گفتوگو همچنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنا شده تا درباره روستاهای در حریم رودخانه‌ها سازمان آب و برق خوزستان تا روز یک شنبه هفته آینده تعیین تکلیف و تحویل کمیته مربوطه قرار دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان به ثبت خسارت‌های حوزه کشاورزی در سامانه سجاد یا سامانه امداد و بازسازی دولت اشاره و گفت: 379 مورد تاکنون در این سامانه به ثبت رسیده که نیازمند سرعت بیشتری در این‌باره هستیم.

وی با بیان این‌که خسارت‌های سیل‌زدگان به صورت جامع برای تمامی مناطق سیل‌زده لحاظ شود، ادامه داد: پرداخت خسارت‌ها نیز به صورت جامع و کامل صورت گیرد.

حاجی‌زاده ادامه داد: سیل در بخش‌های شمال و شمال شرق خوزستان و در روستاهای شوش، اندیمشک، باغملک، اندیکا، دهدز، ایذه و دیگر موارد خسارات‌هایی به بار آورده است.

اهواز| کمیته علمی و پژوهشی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد ابعاد سیل را بررسی می‌کنداهواز| بازارچه یادمان شهید «علم‌الهدی» محل اسکان سیل‌‌زدگان خوزستانی+ تصویراهواز| 1000 سیل‌زده در یادمان شهید «علم‌الهدی» اسکان داده شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به ارزیابی 11 شهر و 247 روستا در سطح خوزستان، افزود: 14 هزار و 839 واحد مسکونی شامل 2 هزار و 752 احداثی، 73 واحد تجاری و 11 هزار و 92 واحد تعمیری نیز مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اقدامات خوب در زمینه تخلیه آب و ساماندهی اراضی کشاورزی در شهرستان شوش، خاطرنشان کرد: اقدامات پساسیل در استان خوزستان به خوبی در حال انجام است اما نیازمند سرعت‌بخشی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

 سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی وضعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و پارک علامه در منطقه هفت شهرداری به همراه داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز و تعدادی از مسئولین ذیربط از این پارک و کانون بازدید کردند.

فرماندار اهواز در این بازدید با اشاره به مشکلات موجود فضای داخلی و حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و همچنین وضعیت پارک علامه، از رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت موجود با تلاش و همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و شهرداری منطقه هفت و با استفاده از ظرفیت حوزه بسیج منطقه خبر داد.

موالی زاده می گوید: پارک علامه با مساحتی بیش‌از چهار هکتار بین خیابان علامه و شهید طاهری واقع شده ‌است که محلات بیست‌متری شهرداری، چهارصددستگاه و کوی آل صافی از این پارک استفاده می کنند. وضعیت‌موجود شایسته مردم این منطقه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو