Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:43:26 GMT

مطالعات ساماندهی دریاچه اوان به روز رسانی شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۷۲۳۲

مطالعات ساماندهی دریاچه اوان به روز رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخزاد در جلسه ساماندهی منطقه گردشگری اوان که ظهر پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: برای ساماندهی دریاچه اوان لازم است مطالعات دریاچه به روز رسانی و بازنگری شود تا بتوانیم برای آن تصمیم بگیریم.

وی اضافه کرد: در ۲.۵ سال گذشته که مدیریت مجموعه اوان به تعاونی دهیاری‌ها واگذار شده هیچ حرکت مهمی دیده نشد لذا باید گزارشی از اقدامات انجام شده و هزینه‌ها به استانداری اعلام شود تا نقاط ضعف را شناسایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: توجه به خانه‌های بوم گردی و روان کردن پرداخت تسهیلات به متقاضیان این پروژه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد تا ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر در این منطقه ایجاد شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح هادی در روستای اوان و روستاهای اطراف از سوی بنیاد مسکن جدی گرفته شده و در اولویت قرار گیرد و برای ساماندهی کمیته‌ای توسط تعاونی دهیاری‌ها شکل بگیرد تا بتوانیم برنامه‌ها را اجرایی کنیم.

در ادامه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مشکلات و راهکارهای ساماندهی بهتر این مجموعه گردشگری را مطرح کردند و خواستار توجه به نیازهای گردشگران و حل مشکلات موجود شدند.
 

کد خبر 4618461

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین دریاچه اوان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: رویکرد ما در استان مصداق شعار امام (ره) و رهبری یعنی اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است.

ابوطالب شفقت پنجم اردیبهشت‌ماه در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های استان، عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی لرستان در عدم تحقق توسعه، بی اتحادی در دستگاه‌های اجرایی و مسئولان خدمت گذار است.

وی خطاب به فرمانداران تصریح کرد: شما مسئول به کارگیری بدنه‌ی دولت و ایجاد اتحاد به ویژه در دستگاه‌های زیر مجموعه‌ی یک وزارت هستید.

استاندار اظهار کرد: در اولین جلسه‌ای که در تهران خواهم داشت این موضوع را از طریق وزارت خانه‌ها پیگیری خواهم کرد.

شفقت بیان کرد: وزارت خانه‌ها باید یک وحدت رویه و همدلی را در بین دستگاه‌های اجرایی تحت مدیریت خود ایجاد کنند و ما هم اتحاد حاکمیتی را برقرار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: وحدت رویه در بین نمایندگان مجلس و ائمه جمعه نیز به عنوان یک پشتیبان کننده مجموعه‌ی اجرایی، رافع مشکلات استان است.

استاندار ادامه داد: با این وحدت رویه بسیاری از مشکلات استان و انتظارات محقق خواهد شد.

شفقت گفت: لرستان امکانات خدادادی زیادی دارد که تنها با برنامه‌ریزی، اقدام و همدلی می‌توانیم آنها را بهره‌ور کنیم.

وی در ادامه بر فعال کردن و پیشرفت روستاها تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد و ارتقا خرد اقتصادی در روستاها بر پایه‌ی داشتن برنامه‌ی جامع منطقه‌ای باعث رونق و افزایش درآمد در روستاها شده و حاشیه نشینی شهری را کمتر خواهد کرد. 

استاندار در پایان به مدیریت هزینه‌های دولت اشاره و عنوان کرد: در شهرهای کوچک منطق مجتمع اداری را پیگیری کرده و از هزینه‌های اضافه خودداری کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی