Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:04:30 GMT

زاهدی : هنوزجایگاه روابط عمومی در سازمان ها تثبیت نشده است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۱۴۰

زاهدی : هنوزجایگاه روابط عمومی در سازمان ها تثبیت نشده است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت:هنوز جایگاه روابط عمومی در سازمان ها تثبیت نشده و سیاری از مدیران از نزدیک شدن به رسانه ها واهمه دارند.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ، عبدالمحمد زاهدی در دیدار مدیرکل و کارکنان روابط عمومی این استانداری که به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، افزود: روابط عمومی ها پس از گذشت سال ها هنوز جایگاه مشخصی ندارند و نسبت به تثبیت و ارتقای جایگاه آنها در ساختار دستگاه های دولتی و اجرایی تصمیم صریح و دقیقی اتخاذ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت :در گذشته درک مدیران از روابط عمومی محدود به نصب پلاکارد و انجام تشریفات اداری بود در حالیکه روابط عمومی ها ویترین سازمان و پیشانی دستگاه هستند که می توانند نقش مشاور دلسوز و منصف را برای مدیران و سازمان ها ایفا کنند.
استاندار قزوین گفت:مهمترین مانع پیش روی روابط عمومی ها،عدم شناخت مدیران از جایگاه، اهمیت و کارکرد این واحد در دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی می باشد .
زاهدی افزود : بسیاری از مدیران از مواجه با رسانه ها فراری هستند و تا زمانی که نگرش مدیران نسبت به مفاهیم و مقوله هایی چون رسانه، پاسخگویی به مردم و شفافیت عملکرد تغییر نکند و اصلاح نشود به طور قطع روابط عمومی ها نیر جایگاه بایسته و شایسته خود را پیدا نخواهند کرد.
وی عنوان کرد:برخی از مدیران نمی خواهند مورد انتقاد قرار بگیرند لذا از نزدیک شدن به رسانه ها واهمه دارند درحالیکه رسانه ها می توانند با انتقادات دلسوزانه و تخصصی خود در اصلاح و بهبود امور موثر باشند.
در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت ها و اقدامات اداره کل روابط عمومی استانداری در طول یکسال گذشته توسط نصرت اله علیرضایی مدیرکل این روابط عمومی ارائه شد.
9925/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه روابط عمومي استاندار قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

کد خبر 6096096 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب