Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرمانده انتظامی صحنه  در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران پلیس صحنه دستگیری یکی از اراذل و اوباش شهرستان که جرائمی نظیر اخلال در نظم و امنیت عمومی، ایجاد مزاحمت برای دیگران، قدرت‌نمایی با سلاح سرد و گرم، آدم‌ربایی  را در کارنامه داشت در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بهروز فخری  بیان کرد: ماموران انتظامی صحنه با انجام تحقیقات فراوان متوجه شدند این فرد شرور از شهرستان خارج و به نقطه نامعلومی گریخته و در حالی که پلیس همچنان در تعقیب این فرد قرار داشت ماموران از حضور این فرد در داخل شهرستان و مراجعه به منزل پدری‌اش مطلع شدند.

وی گفت: نیرو‌های پلیس پس از اطمینان از اینکه فرد شرور در منزل پدرش حضور دارد با کسب مجوز قضائی و ضمن رعایت حقوق همسایگان وارد منزل مذکور و موفق به دستگیری شرور سابقه‌دار که پس از اطلاع از حضور پلیس خود را در کانال کولر مخفی کرده بود، شدند.

رئیس پلیس صحنه همچنین از تشکیل پرونده برای این فرد و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش را از مهمترین برنامه‌های پلیس شهرستان صحنه برشمرد.

انتهای  پیام/ز

دستگیری شرور سابقه‌دار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تیر اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن