Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ساموئل اتوئو، مهاجم پیشین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا اعلام کرد تصمیمی برای کمک مالی به تیم در آستانه ورشکستگی آنژی روسیه ندارد. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساموئل اتوئو، مهاجم کامرونی که در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر برای تیم قطر اس سی بازی کرده بود می‌گوید تصمیم ندارد که به تیم لیگ برتری آنژی ماخاچکالا کمک مالی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آنژی ماخاچاکالا که 2 فصل قبل سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی را نیز در اختیار داشت شانس بقا در لیگ برتر روسیه را از دست داد. اولک فلگونتوف، مدیر اجرایی تیم آنژی از کاهش بدهی 300 میلیون روبلی به 220 میلیون روبل خبر داد اما همچنان شرایط مالی بحرانی است و این تیم در آستانه ورشکستگی است. در ماه مارس نیز رئیس تیم آنژی اعلام کرده بود مذاکراتی با سرمایه‌گذاران خارجی جهت خروج از بحران ادامه دارد.

در این میان اخباری مبنی بر تصمیم کمک مالی ساموئل اتوئو به تیم آنژی ماخاچکالا منتشر شدند. او که در سال‌های 2011 تا 2013 میلادی در این تیم بازی کرده بود به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: نه، تصمیمی برای این کار ندارم.

جهان|ساموئل اتوئو سفیر قطر در جام جهانی 2022 شد + عکس

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال روسیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال روسیه فدراسیون فوتبال روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

به گزارش تسنیم، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901423

دیگر خبرها

  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است
  • آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند
  • روسیه در فروش نفت به هند از عربستان جلو زد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!