Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@01:56:07 GMT

همجواری با تهران معضلات بسیاری برای ری به همراه داشته است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۹۵۴

همجواری با تهران معضلات بسیاری برای ری به همراه داشته است

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه شهرستان ری وارث معضلات و مشکلات بسیاری ناشی از همجواری با تهران شده است افزود: این همجواری شهرستان ری با تهران خسارت بزرگی برای این شهرستان است و راهکار حل این مشکل استقلال ری است.

هدایت الله جمالی پور در گفتگو با ایسنا، گفت: واقع شدن ری در کنار پایتخت موجب شده ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان ری در حوزه های مختلف به ویژه ظرفیت های بی نظیر گردشگری این شهرستان مورد غفلت قرار گیرد و از این حیث خسارت بزرگی به این شهرستان وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال‌هاست که شهرستان ری مشکلات بسیاری از جمله انباشت زباله، دفن اموات، الودگی هوا و... ناشی از همجواری تهران را متحمل شده و شهروندان شهرستان ری با این مشکلات و معضلات دست و پنجه نرم می کنند و بدتر از همه اینکه عوارض جمع آوری شده در پایتخت که باید برای سامان این موارد درنظر گرفته شود به شهرستان ری داده نمی شود.

وی ادامه داد: بی تردید امروز توسعه ری در سایه همجواری با تهران فدا شده است و حتی به نوعی شهرستان ری تنها موتور محرک پیشرفت تهران شده است و غفلت از این شهرستان تنها عایدی ری بوده است. در حالی که امروز پروژه های مختلف در تهران تعیین تکلیف می شود و پروژه های نیمه کاره ساماندهی شده اما بیش از ۴۰ سال است که طرح تعریض خیابان فداییان اسلام در این شهرستان مورد غفلت قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: ری شهرستانی تاریخی و کهن است و قدمت بسیاری دارد اما بسیاری از شهرستان های استان تهران که روزی هیچ پیشرفتی نداشتند امروز شاهد توسعه و پیشرفت چشم گیری بوده اند اما ری با این قدمت و ظرفیت های گسترده از بسیاری از این شهرستان ها عقب افتاده و علت اصلی این امر را می توان در همجواری با تهران خواند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه امروز معضل بافت های فرسوده در این شهرستان به دغدغه ای برای مدیریت شهری بدل شده است افزود: انتظار می‌رفت دوره پنجم شورای شهر تهران، ری و تجریش در حوزه حل معضلات ری حداقل جلسه ای ویژه و مستقل تشکیل می‌داد اما چنین نشده و هر روز بر مشکلات مدیریت شهری در ری افزوده می شود شاید استقلال ری راهکار مناسبی برای احقاق حقوق شهروندان این شهرستان و حل معضلات انها باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداری شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد

هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، شهرستان اردکان استان یزد، یکی از شهرستان‌های دوازده‌گانه این استان با موافقت هیئت وزیران به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد.

شهرستان اردکان یکی از شهرستان‌های مهم صنعتی و پر آلاینده در استان یزد است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.‌

‌ش

کد خبر 749337

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان