Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@13:52:14 GMT

40هکتار از مراتع ارتفاعات گچساران درآتش سوخت+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۵۵۳۹

40هکتار از مراتع ارتفاعات گچساران درآتش سوخت+تصاویر

رئیس منایع طبیعی و آبخیز داری گچساران گفت: بر اثر این آتش سوزی بالغ بر ۴۰ هکتار از مراتع ارتفاعات مناطق کوی کارکنان دولت،امامزاده اسماعیل و نیز آبگرمو طعمه حریق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فرهام جلیلی ، رئیس منایع طبیعی و آبخیز داری گچساران در گفت وگو با آفتاب جنوب،در خصوص آتش سوزی روز گذشته ارتفاعات کوی کارکنان این شهرستان گفت:این  آتش سوزی عصر روز گذشته در کوه های اطراف منطقه کارکنان دولت این شهرستان رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش نیروهای محلی و منابع طبیعی در ابتدا این آتش سوزی پس از یک ساعت مهار شد ،اما متاسفانه باز هم آتش در بخش های دیگری از ارتفاعات کوه های منطقه کارکنان این شهرستان سرایت کرده بود که تا قبل از ساعت 22شب گذشته به طور کامل مهار شد.

رئیس منایع طبیعی و آبخیز داری گچساران تصریح کرد: این آتش سوزی از کنار منازل شهری در منطقه کارکنان این شهرستان آغاز که به ارتفاعات نیز کشیده شده بود و بر اثر این آتش سوزی بالغ بر ۴۰ هکتار از مراتع ارتفاعات مناطق کوی کارکنان دولت،امامزاده اسماعیل و نیز آبگرمو طعمه حریق شد.

 

جلیلی اظهارکرد: برای مهار این آتش سوزی بالغ بر ۱۵ نفر از نیروهای محلی، منابع طبیعی، انجمن کوهنوردی و نیروهای محیط زیست حضور داشتند و می تواند به این نکته هم اشاره کردکه  وزش باد شدید موجب گسترش و نیز سرایت این آتش به سمت ارتفاعات این مناطق شده بود.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب کرخه از کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

امین ملکشاهی با بیان این خبر گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستور قضایی برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو سرنشین آن را بازداشت کردند و هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز